Пропустити навігацію

Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області протягом 2021 року

Розглянувши стан виконання Закону України “Про звернення громадян”, Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) інформує.

Протягом 2021 року (далі – звітний період) до Головного управління надійшло 7175 звернень громадян. Порівняно з аналогічним періодом минулого року (3930) кількість їх збільшилася на 82,6 відсотка.

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що через вищі органи влади та організації надійшло 129 звернень, через вебпортал ПФУ – 832, з державної установи “Урядовий контактний центр” – 807 та через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб, факсом) надійшло 5131 звернень.

На особистих прийомах надано роз’яснення 268 відвідувачам, що на 21 відсоток  менше порівняно з аналогічним періодом минулого року (340).

Проведено 194 виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору, до осіб, яким виповнилося 80 років і більше, що на 83 відсотки більше. ніж за аналогічний період 2020 року.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 4889 звернень,  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 383, визначення права на призначення пенсії – 199, виконання рішень судів – 182, підвищення розміру пенсії – 155, індексації пенсії – 113,   витребування довідок та інших матеріалів – 483 звернень тощо.

За звітний період до Головного управління надійшло  649 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року кількість повторних звернень збільшилася  на 30,5 відсотка. Як свідчить аналіз, є категорія громадян, які не згідні з відповідними роз’ясненнями пенсійного забезпечення, тому такі відповіді породжують повторні звернення. З числа розглянутих повторних звернень в більшості випадків пенсія заявникам була призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово повідомлено, проте вони залишаються невдоволеними і продовжують звертатися до органів Пенсійного фонду та вищих органів влади.

Особливої гостроти набули численні звернення пенсіонерів силових структур. Основною темою їх залишається невдоволення перерахунком пенсії, проведеним у  2018 році, та перерахунком пенсії на виконання рішень суду, що суттєво збільшило кількість звернень від вищезазначених пенсіонерів.

 

З метою зменшення кількості звернень громадян у структурних підрозділах Головного управління продовжують роботу телефонні “гарячі лінії”.  У звітному періоді 9488 громадян  отримали в телефонному режимі від спеціалістів Головного управління відповідні консультації та роз’яснення (що на 102 відсотки більше, ніж за аналогічний період 2020 року). Це дозволило оперативно вирішувати нагальні питання, дало змогу громадянам дізнатися від відповідальних осіб, які заходи будуть чи вже вжиті щодо задоволення їх запитів чи звернень.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг у Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують роботу сервісні центри. Протягом  2021 року до сервісних центрів звернулося 183625 громадян, що на 18 відсотків менше, ніж за звітний період 2020 року. Усім було надано консультації, роз’яснення та різні послуги.

Перевірки вищими органами влади та місцевою владою щодо діяльності сервісних центрів та приймалень громадян за звітний період не проводились.

Враховуючи, що питання підвищення якості обслуговування та розгляду звернень громадян залишаються пріоритетними напрямами роботи Головного управління, надалі проводиться робота над своєчасним  реагуванням на проблемні питання, які порушують громадяни під час прийому та у своїх зверненнях.

  Сектор обробки звернень громадян

управління адміністративного забезпечення

background Layer 1