Пропустити навігацію

Свої пенсійні проблеми закарпатці вирішували у форматі «прямої телефонної лінії»

foto Kish 1 - Свої пенсійні проблеми закарпатці вирішували у форматі «прямої телефонної лінії»

В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області систематично працює «пряма телефонна лінія» – на запитання закарпатців відповідає керівництво Головного управління. Це особливо

важливо зараз, коли область знову перейшла в червону зону і введено додаткові карантинні обмеження.

Цієї п’ятниці, 11 лютого, на прямому телефонному зв’язку із додзвонювачами була перший заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Наталія Кіш.

Загалом протягом двох годин зателефонувало 8 мешканців області.

Пані Віра з Грушева Тячівського району – інвалід 3 групи, отримує відповідну пенсію. Оскільки нещодавно їй виповнилось 60 років, вона цікавиться, чи може перейти на пенсію по віку.

«Так, звичайно, після досягнення пенсійного віку пенсіонер, який отримує пенсію, скажімо, по інвалідності чи іншу, може перейти на пенсію по віку. Але у вашому конкретному випадку, пані Віро, вам невигідно переходити на інший вид пенсії, бо отримуватимете менше», пояснила Наталія Кіш.

Соціальна працівниця з Мукачева зателефонувала від імені своєї підопічної, яка є не ходячою, і запитала, як ця пенсіонерка може отримати довідку про розмір пенсії.

Наталія Кіш пояснила, що немічні пенсіонери, які не можуть особисто відвідати сервісні центри Пенсійного фонду, написавши відповідну заяву, можуть замовити фахівця Фонду

безпосередньо додому і отримати необхідну пенсійну послугу.

Інші додзвонювачі цікавилися термінами та умовами подачі документів на призначення пенсії, коли та кому проводитиметься індексація пенсій тощо.

На всі запитання Наталія Кіш дала ґрунтовні відповіді і рекомендації.

 

background Layer 1