Робоча нарада
Начальник відділу обслуговування громадян №4 (сервісний центр) Головного управління Оксана Калинич провела робочу нараду із представниками ЦНАПу Мукачівської тергромади.
В ході зустрічі сторони обмінялися досвідом роботи щодо прийому документів на призначення житлових субсидій на опалювальний період 2023-2024 рр. та розглянули особливості прийому заяв на оплату житлово-комунальних послуг від різних категорій пільговиків.
Оксана Калинич наголосила, що пільга призначається тільки особам, дані про яких внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП). Якщо дані про пільговика внесено про ЄДАРП, то йому потрібно подати лише заяву про призначення пільги. Якщо пільговика немає в ЄДАРП, то для оформлення пільги слід подати дві заяви: про внесення особи до даного реєстру та про встановлення пільги
Нагадуємо! Подати документи на оформлення житлових субсидій та пільг можна:
– online – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
– особисто звернувшись до будь-якого сервісного центру ПФУ, ЦНАПу або уповноваженої посадової особи виконавчого органу відповідних територіальних громад;
– поштою – надіславши документи на адресу органу Фонду;
– через застосунок «Дія».
Детальну інформацію можна отримати за номером «гарячої лінії» Головного управління (0312) 61-40-49.