Пропустити навігацію

Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за 9 місяців 2023 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, особисто, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр».

Зареєстровано за січень – вересень 2023 року 8240 звернень громадян (що більше на 88 відсотків порівняно за аналогічний період минулого року). На кількість звернень вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерств оборони та внутрішніх справ, у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення.

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що з державної установи «Урядовий контактний центр»  надійшло 769 звернень, через вебпортал ПФУ – 579, через  вищі органи влади та організації – 155, через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб тощо) надійшло 6723 звернень. Разом з тим, на особистий прийом до керівництва звернулось 14 відвідувачів.

В своїх зверненнях до Головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в т.ч. надбавок, доплат у 6027 зверненнях,  виконання рішення судів – 252, визначення права на призначення житлової субсидії – 235 звернень, визначення права на отримання пільги – 113, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т.ч. припинення виплати – 196, індексації пенсії – 166 звернень, роз’яснення пенсійного законодавства – 153, перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 147, визначення права на призначення пенсії – 109 звернень.

Протягом січня – вересня 2023 року надійшло 354 повторні звернення, кількість яких збільшилася у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року на 3,5 відсотків. На кількість повторних звернень впливають перерахунки пенсій пенсіонерів силових структур.

З метою зменшення кількості письмових звернень громадян у Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують роботу телефонні «гарячі лінії» для надання відповідних роз’яснень з питань призначення, перерахунку, виплати пенсій.  За даними проведеного моніторингу звернень за 9 місяців 2023 року отримали консультації за допомогою «гарячих» телефонних ліній – 15150  громадян (що на 2,7 відсотків більше ніж за 9 місяців 2022 року).

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг у Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують свою роботу сервісні центри. Протягом звітного періоду в сервісні центри звернулись 208606 громадян, яким надано консультації, роз’яснення та послуги різного характеру.

Здійснено виїзди до 133 громадян за місцем їх проживання, які з обмеженими фізичними можливостями, чи інваліди по зору та особи, яким виповнилося 80 років і більше.

Перевірки вищими органами влади та місцевою владою щодо діяльності сервісних центрів та приймалень громадян за звітний період не проводились.

Сектор обробки звернень громадян управління адміністративного забезпечення

 

background Layer 1