Пропустити навігацію

На прийом – без перешкод

IMG 0def96a16c2828c59b7c447fce149258 V 1 278x208 - На прийом - без перешкодВідділи обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області щодня приймають сотні людей. Серед відвідувачів – чимало представників маломобільних груп населення (особи з інвалідністю, люди з тимчасовим порушенням здоров’я, люди похилого віку тощо). Тому забезпечити доступність цих категорій громадян до приміщень сервісних центрів, створивши тим самим безперешкодний доступ до послуг, – одне з пріоритетних завдань Фонду.

Наразі фахівці Головного управління здійснюють прийом мешканців Закарпаття у 13-ти сервісних центрах, які максимально облаштовано для безперешкодного доступу осіб із інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Зокрема, усі сервісні центри облаштовані кнопкою виклику спеціаліста, який за необхідності обслуговує людей вразливих категорій на першому поверсі.

Більшість приміщень (якщо вони не нарівні із підлогою/тротуаром чи мають сходи) облаштовані зовнішнім пандусом і звуковим маячком типу «метроном». Біля 5-ти сервісних центрах виокремлено паркувальні місця для людей з інвалідністю.

Входи до сервісних центрів мають маркування засобами тактильного орієнтування, тактильні інформаційні покажчики шрифтом Брайля, тактильні мнемосхеми приміщень тощо.

Зауважимо, що Головне управління цьогоріч провело збір та аналіз інформації щодо доступності приміщень сервісних центрів для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Моніторинг здійснено на виконання Плану заходів щодо створення безбар’єрного простору в  Закарпатській області на 2023-2024 роки. За результатами моніторингу визначено подальші кроки, спрямовані на врегулювання виявлених проблемних питань.

До довідки. Станом на1 жовтня цього року на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській  області перебуває 40 662 особи, які отримують пенсію по інвалідності. 

background Layer 1