Пропустити навігацію

Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?

IMG a2e6286f04584bd32d5b7d6f85e3ccb7 V 1 300x206 - Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?Зміна місця проживання та паспортних даних – обставини, про які пенсіонер протягом 10 днів зобов’язаний повідомити органи Пенсійного фонду. Це передбачено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, та статтею 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
 
Саме із заявою про зміну даних, що вносяться до персональної облікової картки пенсіонера в системі персоніфікованого обліку, звернулася до Берегівського сервісного центру місцева мешканка. Пані Борбалі – 96 років, фізично відвідати сервісний центр вона не в змозі. Тож пенсійні послуги під час виїзного прийому за місцем проживання літній жінці надала головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №1 Мар’яна Кукрі.   
 
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області нагадує, що пенсіонери у 10-денний термін зобов’язані повідомляти органи Фонду про:
• отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
• отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
• зміну прізвища;
• зміну ідентифікаційного коду;
• зміну адреси проживання;
• працевлаштування;
• звільнення з роботи.
 
Так, інформація щодо прізвища та ідентифікаційного коду необхідна для коректного заповнення документів. Інформація щодо адреси проживання важлива, оскільки електронна пенсійна справа має зберігатися за місцем проживання пенсіонера. А від інформації щодо працевлаштування та звільнення з роботи залежить розмір пенсійної виплати.
 
Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру.
 
Також відповідну заяву можна подати через особистий електронний кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
background Layer 1