Пропустити навігацію

Пряма телефонна лінія – один із ефективних способів дистанційного обслуговування громадян

signal 2024 01 05 11 58 40 165 1 220x208 - Пряма телефонна лінія – один із ефективних способів дистанційного обслуговування громадянУже багато років поспіль в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області систематично працює пряма телефонна лінія, яка,  без сумніву, вважається одним із ефективних способів дистанційного обслуговування громадян. Адже саме завдяки їй кожен бажаючий може отримати консультації/вичерпні відповіді з питань, що належать до компетенції органів Пенсійного фонду: пенсійного забезпечення, призначення/виплати житлових субсидій/пільг на оплату житлово-комунальних послуг або на придбання твердого пічного побутового палива, соціальних виплат, не виходячи з дому.

Сьогодні, 5 січня,  відбулася перша пряма телефонна лінія у 2024 році. Провела її начальник управління обслуговування громадян Надія Семенюк.

Можливістю отримати відповіді на свої запитання скористалося вісім осіб. Шестеро з них цікавилися призначенням субсидії/пільги на житлово-комунальні послуги, серед них і пп. Валерій, Василь, Іван та п. Ганна. Щодо виплати субсидії уточнював пан Ігор. А пан Василь цікавився підтвердженням стажу роботи, набутого за межами України. Усім додзвонювачам було надано фахові відповіді.

Для довідки. Про призначення і виплату пенсій на основі міжнародних договорів та угод, які регулюють питання пенсійного забезпечення, читайте більше на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням

Нагадуємо, що на вебпорталі електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua розроблено сервіс подання нових типів заяв щодо призначення та виплати житловий субсидії та пільг, а саме:

  • заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
  • заяви про призначення та надання житлової субсидії;
  • заяви про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • заяви щодо перерахунку раніше призначених житлової субсидії;
  • заяви щодо перерахунку раніше призначеної пільги;
  • заяви на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги;
  • заяви про припинення житлової субсидії або пільги;
  • заяви про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проектом.

Сервіс надається для застрахованих осіб, які авторизувалися на Веб-порталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати та подати заяву, а саме:

– обрати тип заяви (з вище наданого переліку), який потрібно подати;

– заповнити атрибути заяви;

– обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;

– додати скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, та додатково тих документів, які користувач вважає за необхідним;

– сформувати та переглянути друкований вид заяви, декларації (якщо вона є складовою згідно обраного типу заяви);

– підписати сформовані документи КЕП та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану та рішення опрацювання заяви.

background Layer 1