Пропустити навігацію

Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за 2023 рік

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, особисто, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр».

Зареєстровано за 2023 рік 10298 звернень громадян (що більше на 85,4 відсотків порівняно за 2022 рік). На кількість звернень вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсій чи виконання рішень судів пенсіонерам силових структур.

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що з державної установи «Урядовий контактний центр»  надійшло 1076 звернень, через вебпортал ПФУ – 755, через  вищі органи влади та організації – 201, через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб тощо) надійшло 8251 звернень. На особистий прийом до керівництва звернулось 15 відвідувачів.

В своїх зверненнях до Головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення, перерахунку пенсій, в т.ч. надбавок, доплат у 7183 зверненнях,  виконання рішення судів – 431, визначення права на призначення житлової субсидії – 407 звернень, визначення права на отримання пільги – 174, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т.ч. припинення виплати – 274, індексації пенсії – 195 звернень, роз’яснення пенсійного законодавства – 218, перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 172, визначення права на призначення пенсії – 143 звернень тощо.

Актуальною залишається проблема повторних звернень, кількість яких зменшилася у порівнянні з минулим роком лише на 6 відсотків. У 2023 році до Головного управління надійшло 500 повторних звернень. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, проте заявники залишаються невдоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади. На кількість повторних звернень також впливають перерахунки пенсій пенсіонерів силових структур та не отримання відповідей на попередні звернення.

З метою зменшення кількості письмових звернень громадян у Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують роботу телефонні «гарячі лінії» для надання відповідних роз’яснень з питань призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення, своєчасності виплати житлової субсидії, отримання та виплати пільги. В поточному році 21491 громадянин отримали консультації за допомогою «гарячих» телефонних ліній, що на один відсоток більше ніж за 2022 рік.

До сервісних центрів протягом 2023 року звернулись 282818 громадян, яким надано консультації, роз’яснення чи послуги різного характеру.

Разом з тим, здійснені виїзди до 188 громадян за місцем їх проживання, які є з обмеженими фізичними можливостями, чи інвалідами по зору та особами, яким виповнилося 80 і більше років.

Перевірки вищими органами влади та місцевою владою щодо діяльності сервісних центрів та приймалень громадян за звітний період не проводились.

Сектор обробки звернень громадян управління адміністративного забезпечення

background Layer 1