Пропустити навігацію

Прийом за місцем проживання

IMG 8628993495725c7e577a349f8e6e8daa V 1 300x205 - Прийом за місцем проживанняГоловний спеціаліст відділу обслуговування громадян №4 Вероніка Осипова провела прийом за місцем проживання літньої мешканки Мукачева. Фахівець Фонду прийняла від пані Світлани, яка за станом здоров’я не має змоги відвідати сервісний центр, заяву для оформлення житлової субсидії.    

Також під час прийому представниця Головного управління  надала роз’яснення щодо змін у чинному пенсійному законодавстві та ознайомила з електронними послугами, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Довідково

  • Виїзди фахівців Фонду за місцем проживання/перебування певної категорії громадян регулює постанова Правління Пенсійного фонду України 30.07.2015  № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».
  • Для подання заяв цією послугою можуть скористатися особи з інвалідністю І групи та особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії або медичного висновку про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі, не здатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду.
  • Виїзні прийоми проводяться за зверненнями представників цих осіб, родичів, осіб, які здійснюють догляд за ними або проживають разом з ними, старостами, представниками закладів охорони здоров’я, соціального захисту та інших закладів, установ, де проживають (перебувають), особи безпосередньо до органу ПФУ або через вебпортал.
  • У разі відсутності в органі ПФУ документу про те, що особа потребує постійного стороннього догляду та нездатна до самообслуговування, до звернення додається висновок лікарсько-консультативної комісії або медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі.
  • Про дату та час проведення виїзного прийому та перелік документів, необхідних для отримання послуги, орган ПФУ повідомляє особу, яка подала відповідне звернення, в обраний нею спосіб.

Більше інформації з даного питання можна дізнатися за номерами телефонів «гарячих ліній» сервісних центрів Головного управління:

Берегово – (03141) 2-30-82

Виноградів – (03143) 2-61-33

Іршава – (03144) 2-21-98

Мукачево – (03131) 5-45-39

Рахів – (03132) 2-21-44

Свалява – (03133) 2-26-69

Воловець – (03136) 2-49-91

Хуст – (03142) 5-51-93

Тячів – (03134) 3-20-92

Міжгір’я – (03146) 2-23-97

Ужгород – (0312) 64-37-02

Великий Березний – (03135) 2-36-90

Перечин – (03145) 2-12-61.

background Layer 1