Як відновити втрачене пенсійне посвідчення?
Як відновити пенсійне посвідчення, якщо його втрачено або пошкоджено? З таким запитанням сьогодні на «пряму лінію» Головного управління звернулося двоє додзвонювачів. Як було анонсовано, на дзвінки закарпатців відповідала перша заступниця начальника Фонду в області Наталія Кіш.
Нагадуємо! Якщо пенсіонер втратив або пошкодив документ, його можна отримати повторно. Для цього потрібно подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення. Порядок оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затверджено постановою правління ПФУ від 03.11.2017 №26-1 (із змінами).
Зробити це можна кількома способами: звернувшись до будь-якого сервісного центру Фонду, через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua) або за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд».
При особистому зверненні заповнюється відповідна заява, пред’являється паспорт та додається фото.
На вебпорталі електронних послуг Фонду заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься у розділі «Щодо пенсійного забезпечення».
З мобільного застосунку «Пенсійний фонд» потрібно обрати вкладення «До ПФУ»: розділ «Комунікації до ПФУ» – «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
Отримати виготовлене пенсійне посвідчення можна в обраному сервісному центрі Фонду (зазначається людиною під час подання заяви).
Пані Марія з Ужгорода, яка працює в приватного підприємця, хотіла переконатися, чи сплачує за неї роботодавець страхові внески. З’ясувалося, що роботодавець є сумлінним і щомісяця сплачує за найману працівницю ЄСВ (до слова, внесок має бути не менше визначеного законом мінімального рівня, який з 1 січня становить 1532 гривні). Тож період, за який сплачено ЄСВ, зараховано до страхового стажу пані Марії.
Наявним страховим стажем цікавився і мешканець Мукачівщини Роман С., який через два місяці буде виходити на пенсію за віком.
До слова, з метою контролю свого страхового стажу, вчасної та в повному обсязі сплати страхових внесків, Наталія Кіш рекомендує авторизуватись на вебпорталі portal.pfu.gov.ua, завдяки якому можна не тільки контролювати власні дані в онлайн-режимі, а й формувати офіційні довідки з QR-кодом, який підтверджує їх достовірність.
Загалом на «пряму лінія» за дві години зателефонувало восьмеро закарпатців. Семеро з них фахові консультації отримали під час сеансу телефонного зв’язку. Питання хустянина Мирослава П. спрямовано на розгляд до профільного підрозділу, а відповідь додзвонювач отримає у визначені законодавством терміни.