Консультуємо бухгалтерів та кадровиків
Фахівці Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області провели черговий семінар-навчання для представників роботодавців Закарпаття. До онлайн-заходу долучилися понад 90 бухгалтерів та кадровиків підприємств області.
Спікери заходу:
* Вікторія Поляковська, начальник управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг,
* Павло Ганулич, начальник управління інформаційних систем та реєстрів,
* Богдан Савицький, начальник відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.
Серед розглянутих питань –
- проведення перерахунку пенсій та деяких соціальних виплат у зв’язку із зростанням з 01.01.2024 розміру мінімальної заробітної плати;
- порядок підтвердження трудового та страхового стажу;
- порядок призначення житлових субсидій та пільг;
- порядок верифікації соціальних виплат, які нараховує та виплачує ПФУ;
- подання об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ, виправлення помилок у звітності;
- порядок оцифрування трудових книжок;
- порядок складання та подання заяви – розрахунку через портал електронних послуг ПФУ;
- зміни в порядку розрахунку середньоденного розміру допомоги за страховими виплатами у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності після 01.01.2023;
- порядок включення до заяви – розрахунку листків непрацездатності виданих по причині «нещасний випадок на виробництві та його наслідки»;
- інші актуальні питання пов’язані з призначенням, розрахунком та виплатою страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.