Подати заяву на призначення пільги з оплати житлово-комунальних послуг можна онлайн
Подати документи на оформлення пільги можна online – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Важливо! Перед тим, як приступити до подання заяви, потрібно підготувати скановані копії необхідних документів, зроблені з оригіналів.
Далі алгоритм дій наступний:
- Зайти на вебпортал https://portal.pfu.gov.ua/ та авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
- Надати згоду на дистанційне інформування та натиснути кнопку «Продовжити».
- У спливаючому вікні «Заяви на житлову субсидію чи пільгу» обрати саме той розділ, який потрібний для призначення пільги. Якщо дані про пільговика не внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають на пільги, то обрати опцію «Заява про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги».
Якщо ж інформація про пільговика вже наявна в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, що мають право на пільги (Реєстр), зайти в розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу» (п. 9 цього Алгоритму дій).
- Зайшовши в розділ «Заява про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають на пільги», заповнити електронну форму: вказати персональні та адресні дані, інформацію про місце фактичного проживання та реєстрації пільговика, внести дані документів, що надають право на пільги.
- Додати до заяви підготовлені скан-копії документів.
- Надати згоду на передачу та обробку персональних даних та натиснути кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.
- Перевірити дані сформованої заяви та надіслати до Пенсійного фонду України.
- Зайшовши в розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу», крім загальних даних про заявника, потрібно зазначити реквізити документа, що посвідчує особу, внести адресні дані та вказати інформацію про пільги (категорію пільговика, вид призначення, бажану дату призначення пільги), а також дані щодо виплати пільги (пошта чи банк).
- Додати відомості про житлово-комунальні послуги, дані про домогосподарство, членів домогосподарства (учасників звернення), інформацію про доходи-витрати членів домогосподарства.
- Надалі повторити всі дії, як і при подачі заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (з п. 7 цього Алгоритму дій): надати згоду на передачу та обробку персональних даних, натиснути кнопку «Сформувати заяву», перевірити правильність заповнення сформованого документа та надіслати заяву до Фонду.
Довідково
Через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ також можна подати такі документи щодо пільг:
- заяву на перерахунок раніше призначеної пільги;
- заяву на зміну способу виплати пільги (з пошти на банк чи навпаки);
- заяву про припинення виплати пільги.