Пропустити навігацію

Етикетувальні машини (принтер етикеток) (ДК 021:2015: 30170000-1)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-08-005781-a. Закупівля проводиться повторно у зв’язку із відсутністю пропозицій учасників.

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства, в частині наявності відповідних документів щодо належної якості товару.

Принтер етикеток в кількості 10 шт. повинен відповідати наступним вимогам:

 

Найменування Технічні вимоги
Тип пристрою Термопринтер
Технологія друку прямий термодрук/термотрансферний
Максимальна ширина друку Не менше 104 мм
Мінімальна ширина друку Не більше 19 мм
Максимальна довжина друку Не менше 991 мм
Мінімальна ширина етикетки Не більше 25.4 мм
Максимальна ширина етикетки Не менше 108 мм
Швидкість друку Не менше 127 мм/с
Діаметр втулки 25 мм, 40 мм
Товщина етикетки з підкладкою 0.08 – 0.19 мм
Зовнішній діаметр ролика етикеток Не менше 127 мм
Тип ріббона Wax/Resin, Wax, Resin
Діаметр внутрішньої втулки ролика ріббона 12.7 мм
Зовнішній діаметр ролика ріббона 35 мм
Максимальна довжина ріббона 74 м
Ширина ріббона 33.8 – 109.2 мм
Датчики датчик чорної мітки, датчик зазору до етикетки
Програмні мови EPL2, ZPL
Інтерфейси та підключення USB
Процесор 32-бітний RISC-процесор
Роздільна здатність 203 DPI
Пам’ять 4 MB Flash, 8 MB SDRAM
Опції відділювач, обрізувач
Гарантійний термін Не менше 12 місяців від виробника
  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Головному управлінню Пенсійного фонду України в Закарпатській області Пенсійним фондом України листом від 17.10.2023 № 2800-040203-9/58167 за програмою «Фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України» виділено додаткові кошти в сумі 4289,2 тис. грн., а саме: на поточні видатки за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 2049,2 тис. грн., на капітальні видатки за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» – 2240,0 тис. грн., в тому числі на закупівлю офісної техніки.

Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від
18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі – 165 000,00 гривень з ПДВ (сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.

background Layer 1