Пропустити навігацію

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій) (ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-29-006218-a

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики надання послуг з прибирання приміщень та прилеглих територій повинні відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема, послуги повинні проводитись згідно із наступними вимогами:

  • Робочий графік: відповідно до графіку роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.
  • Прибирання не повинно створювати незручності для працівників та проводитись в робочий час Головного управління.

При наданні послуг з прибирання повинні бути виконані наступні умови:

  1. Задіяні професійні фахівці.
  2. Обладнання, миючий інструмент та інвентар надаються Учасником. Учасник самостійно забезпечує вчасну доставку обладнання, інвентарю та всіх необхідних витратних матеріалів та засобів, що використовуються під час надання послуг, поставляючи їх в міру необхідності.
  3. Учасник несе відповідальність за якість засобів, матеріалів та використання технічно-справного обладнання, що застосовується для надання послуг та дозволені для використання на території України. Замовник вправі перевіряти кількість та якість миючих засобів, що надаватимуться Учасником-переможцем для надання послуг з прибирання.
  4. Всі миючі, дезінфікуючі засоби та пакети для сміття надаються Учасником.
  5. Учасник забезпечує своїх співробітників сезонним спецодягом, спецвзуттям та необхідними для якісного надання послуг матеріалами, інструментами та інвентарем. Прибиральники допускаються до роботи тільки у спецодязі (костюм робочий ) та спецвзутті.
  6. Технологічне обладнання та інвентар, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинні мати сертифікат відповідності.
  7. Дотримання вимог Закону України «Про оплату праці».
  1. Послуги повинні надаватись згідно з вимогами  наступних нормативних документів:

– норм з охорони праці;

– інструкцій з пожежної безпеки;

– норм з охорони навколишнього природного середовища;

– Державні санітарні правила і норми, гігієнічні нормативи;

– норм виробничої санітарії;

– Закон України «Про охорону праці»;

– Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;

– Закон України «Про відходи»;

– Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

  1. В розрахунок вартості послуг повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:

– заробітна плата прибиральників;

– виплата відпускних та лікарняних;

– забезпечення прибиральників спецодягом;

– витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;

– витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;

– витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;

– інші витрати, які відносяться до надання послуг.

Учасник використовує миючі засоби без шкідливих речовин, що не містять небезпечних хімічних речовин та сполук, використання яких може зашкодити довкіллю та навколишньому середовищу.

 

Характеристика та об’єми об’єктів обслуговування

№ п/п Адреси об’єктів Відповідальна особа по територіям Площа приміщення, кв. м Характеристика об’єктів обслуговування Наявність

прибудин-кової  території

Кількість працю-ючих,  чол. Визначе-на потреба штатних одиниць прибира-льниць (ставка**)
1. 90000, Закарпатська обл.,

Міжгірський р-н,

смт. Міжгір’я,

вул. Шевченка, 56

 

 

Рішко А.М.

 

 

682,66

Кількість місць загального користування (санвузлів)-2  

 

Так

 

 

14

 

 

1

Сходова клітина -2
Кількість входів – 1
2. 89100, Закарпатська обл.,

Воловецький р-н,

смт. Воловець,

вул.  Карпатська, 31

 

 

Андрійчак Т.І..

 

 

415,63

Кількість місць загального користування (санвузлів)-2  

 

Так

 

 

8

 

 

0,25

Сходова клітина -1
Кількість входів – 1
3. 90600, Закарпатська обл.,

м. Рахів,

вул. Миру, 34

 

Небила О.П.

 

289,01

Кількість місць загального користування (санвузлів)-2  

 

Ні

 

 

23

 

 

0,5

Сходова клітина -1
Кількість входів – 1
4. 90100, Закарпатська обл.,

м. Іршава,

вул. Шевченка, 40

 

Бедзіля В.І.

 

271,30

Кількість місць загального користування (санвузлів)-2  

 

Ні

 

 

26

 

 

0,5

Сходова клітина -1
Кількість входів – 1
5. 88018, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Перемоги, 92Б.

 

 

Елеш В.Р.

 

604,00

Кількість місць загального користування (санвузлів)-3  

 

Ні

 

 

45

 

 

1

Сходова клітина -1
Кількість входів – 2

 

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2024 рік). Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка розрахована методом порівняння ринкових цін та включає всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: заробітна плата прибиральників (не менше мінімального розміру встановленого діючим законодавством); виплата відпускних та лікарняних; забезпечення прибиральників спецодягом; витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття; витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; інші витрати, які відносяться до надання послуг.

Очікувана вартість предмета закупівлі – 500 000,00 гривень з ПДВ (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.

background Layer 1