Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів) (ДК 021:2015 – 50310000-1)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-12-08-012723-a. Закупівля проводиться повторно у зв’язку із відсутністю учасників закупівлі.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
№ з/п | Найменування послуг | Одиниця виміру | Кількість обладнання, що підлягає обслуговуванню |
1 | Заправка картриджів принтерів: 05A; 12A; 13A; 15A; 17A; 19A; 26A; 30A; 35A; 53A; 057; 78; 83A; 85A; EP27; TK1160; TK1170; S.1640; TL-410X; TL-410H. |
послуга | 210 |
2 | При необхідності відновлення картриджів принтерів: 05A; 12A; 13A; 15A; 17A; 19A; 26A; 30A; 35A; 53A; 057; 78; 83A; 85A; EP27; TK1160; TK1170; S.1640; TL-410X; TL-410H. |
послуга | 30 |
3 | При необхідності діагностика з подальшим ремонтом принтерів:
– Лазерні принтера: – Багато функціональні пристрої: – Ксерокси: – Матричні принтера: |
послуга | 10 |
Всього: | послуга | 250 |
- Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Закупівля здійснюється у зв’язку із додатковою потребою, яку Замовник не зміг передбачити. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також з урахуванням додаткових обсягів надання послуг до кінця 2023 року. До вартості послуг включається вартість діагностики, усіх комплектуючих та витратних матеріалів, оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 60 000,00 гривень з ПДВ (шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.