Пропустити навігацію

Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за січень – березень 2024 року

До Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) за січень – березень 2024 року надійшло 2093 звернення громадян, кількість яких зменшилася порівняно з першим кварталом минулого року на 25,9 відсотка.

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 253 телефонні звернення, через вебпортал ПФУ – 286, через вищі органи влади, організації – 57 та через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб тощо) надійшло 1489 звернень.

В своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували такі питання:

– перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в т.ч. надбавок, доплат – у 1165 зверненнях;

– визначення права на призначення пенсії – 41;

– виконання рішення судів – 93;

– визначення права на призначення житлової субсидії – 103;

– визначення права на отримання пільги – 48;

– своєчасності виплати житлової субсидії, пільги, в т.ч. припинення виплати – 72;

– індексації пенсії – 115;

– перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 42;

– роз’яснення пенсійного законодавства – 39.

У звітному періоді надійшло 63 повторних звернень. Їхня кількість у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась на 34 відсотки. На кількість повторних звернень впливають перерахунки пенсій та виконання рішень судів пенсіонерам силових структур.

З метою зменшення кількості письмових звернень громадян у Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують роботу телефонні «гарячі лінії» для надання відповідних роз’яснень з питань призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення, своєчасності виплати житлової субсидії, отримання та виплати пільги. За даними проведеного моніторингу звернень у звітному періоді за допомогою «гарячих» телефонних ліній отримали консультації 5878 осіб, що на 2%  більше, ніж у січні – березні 2023 року (5762 громадян).

У сервісних центрах у середньому щодня надають 1160 послуг. Загалом протягом січня – березня надано 75,4 тис. послуг, що на 1,4% менше, ніж у аналогічному періоді минулого року (у I кварталі 2023 року – 76,5  тис. послуг).

Протягом січня – березня здійснено 174 виїзні прийоми на віддалені робочі місця, під час яких надано понад 1,8 тис. послуг, що на 20% більше, ніж в аналогічному періоді 2023 року (1,5 тис. послуг).

Разом з тим проведено 57 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, за місцем їх проживання/перебування.

background Layer 1