На «прямій лінії» – начальниця Головного управління
Начальниця Головного управління Анастасія Пентек провела сьогодні «пряму телефонну лінію», в ході якої поспілкувалася не тільки із закарпатцями, але й мешканцем Одеси. Загалом протягом двох годин до очільниці Пенсійного фонду в області звернулося семеро осіб.
Так, пані Валентина з Ужгорода запитувала, чи перерахують їй розмір житлової субсидії після зростання тарифу на світло.
- Суму житлової субсидії внаслідок підвищення вартості електроенергії буде перераховано автоматично, – роз’яснила додзвонювачці Анастасія Пентек. – Людям, яким уже було призначено субсидію, до органів Пенсійного фонду для перегляду розміру виплат звертатися не потрібно. Оскільки збільшення тарифу відбулося від 1 червня, перерахована сума субсидії буде врахована у виплаті за червень, яку одержувачі отримають у липні.
У зв’язку із підвищення вартості електроенергії питання оформлення субсидії на комунальні послуги стало актуальним і для Ірини Василівни. Жінка – внутрішньо переміщена особа, проживає в Ужгородському районі в орендованому будинку, однак договору оренди немає.
- Відсутність договору про оренду не є перешкодою в оформленні житлової субсидії внутрішньо переміщеним особам, яким достатньо підтвердити своє місце проживання довідкою про статус ВПО. Дані про мешканців домогосподарства зазначаються заявником у декларації про доходи та витрати. У декларації також слід вказати особові рахунки для оплати житлово-комунальних послуг. Відповідну заяву з необхідними документами можна подати особисто (у будь-якому сервісному центрі ПФУ, ЦНАПі, через уповноважених осіб тергромад) або дистанційно (через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/), мобільний додаток ПФУ, портал «Дія»), – поінформувала посадовиця.
Звернувся на «пряму лінію» і мешканець Одеси Ігор В. Чоловік отримав спадщину на Мукачівщині, до складу якої увійшла і сума недоотриманої пенсії померлого брата. Запитував: що потрібно, аби йому виплатили кошти, і куди звертатися?
- Якщо недоотримана пенсія увійшла до складу спадщини, то для її одержання необхідно подати заяву, документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтва про смерть та додати свідоцтво про право на спадщину. Подати заяву можна у будь-якому сервісному центрі ПФУ або через вебпортал електронних послуг Фонду, – проконсультувала начальниця Головного управління.
Окрім того, закарпатці запитували про перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам, виплату пенсії за рішенням суду та оформлення пільг на оплату житлово-комунальних послуг багатодітній родині. На всі ці питання додзвонювачі отримали кваліфіковані відповіді безпосереднього під час спілкування з Анастасією Пентек.