Зміна персональних даних пенсіонера: про що і в який термін слід повідомити Пенсійний фонд?
Щоб не втратити право на виплати, пенсіонери повинні обов’язково інформувати Пенсійний фонд про зміну персональних даних. Зокрема, інформація про зміну персональних даних потрібна для коректного заповнення документів. Про це в прямому ефірі національного інформаційного проєкту «Суспільне. Студія» розповіла начальниця управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Головного управління Вікторія Поляковська.
Відповідно до Поряду подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій та ст. 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсіонери зобов’язані звернутися до Пенсійного фонду, якщо вони:
- отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
- отримали новий паспорт у разі втрати старого;
- змінили прізвище, ім’я, по батькові;
- отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- змінили місце постійної реєстрації;
- працевлаштувалися або звільнилися з роботи.
Вікторія Поляковська звернула увагу глядачів «Суспільне. Студія», що про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи ПФу в 10-денний термін.
Повідомити Фонд про зміни можна двома шляхами – звернувшись особисто до будь-якого сервісного центру або подати заяву в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua).