Підсумки роботи із запитами, що надійшли до Головного управління відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» за I півріччя 2024 року
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» за січень – червень 2024 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області надійшло і опрацьовано 57 запитів.
Найбільшу кількість запитів отримано через поштові відділення зв’язку (21 або 36,8 % усіх запитів) та електронною поштою (12 або 21% усіх запитів).
За категорією запитувачів переважна більшість запитів на інформацію надійшла від фізичних осіб – 55. Ще 2 запити надійшли від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів цікавили питання:
- пенсійного забезпечення – 48 запити (84,3 % загальної кількості)
- житлових субсидій – 3 запити (або 5,2 %)
- інші питання – 6 запитів (або 10,5 %).
Запити з питань пенсійного забезпечення стосувалися, зокрема, надання інформації про:
– результати проведеного перерахунку пенсії, розміру доплати та надання копій документів з пенсійної справи за результатами їх проведення;
– виконання рішення суду, зокрема військовослужбовцям;
– страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
– основні та додаткові види грошового забезпечення, відповідно до яких здійснюється нарахування та виплата пенсії.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації», а в окремих випадках – Законом України «Про звернення громадян».