Які відомості про трудову діяльність працівника подає страхувальник?
З метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальник, тобто роботодавець, подає відомості про працівника щодо:
- прийняття або звільнення з роботи;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- поновлення на роботі;
- призупинення/відновлення дії трудового договору;
- про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги;
- належності або неналежності осіб, які працюють, у тому числі підприємців, або забезпечують себе роботою самостійно, до професійних спілок та/або до осіб, які підлягають обов’язковим медичним оглядам.
Подачу вищезазначених відомостей передбачено ч. 2 ст. 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 2464-VI від 8 липня 2010 року.
Інформацію подають через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) з обов’язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.