Пропустити навігацію

Як зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису

За допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами ПФУ та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до точок прийому громадян. При цьому вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

Користувачами вебпорталу можуть бути усі без винятку повнолітні громадяни – пенсіонери, працівники, страхувальники (тобто роботодавці та особи, які сплачували або сплачують єдиний внесок на загально­обов’язкове державне соціальне страхування).

Послуги онлайн-платформи доступні для авторизованих користувачів. Реєструватися на вебпорталі потрібно тільки один раз! Надалі доступ до електронних послуг (одержання виписок, перeгляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо) здійснюється після авторизації на вебпорталі («Вхід»).

Реєстрація можлива за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), ЕПП, банківської картки або логіна і пароля.

Звертаємо увагу! Спосіб авторизації за КЕП надає доступ до усіх онлайн-послуг порталу. Особа, котра зареєстрована на порталі за допомогою логіна і пароля має певні обмеження за обсягом отримуваних послуг. Наприклад, подати заяву на призначення/перерахунок пенсії чи отримати дані з Реєстру застрахованих осіб можна, лишень завіривши їх своїм КЕП. 

Як зареєструватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?

Отримати КЕП може як фізична, так і юридична особа в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Увесь список структур, що надають КЕП, можна переглянути на сайті Міністерства цифрової трансформації України за лінком: czo.gov.ua/ca-registry. Сьогодні таких центрів в Україні понад 20. Зокрема, Державна податкова служба, Міністерство внутрішніх справ, деякі банки тощо.

Ключ КЕП після його отримання зберігається на будь-якому носії (флешці, токені чи жорсткому диску комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).

Для реєстрації за КЕП з флешки або токена потрібно увійти на сторінку https://portal.pfu.gov.ua/, обрати варіант входу до системи «За КЕП» та АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис, обрати файл ключа, увести пароль та натиснути «Увійти».

Для авторизації за КЕП з ЕПП оберіть пункт головного меню «Вхід», натисніть закладку «За ЕПП» та виконайте вхід на вебпортал. Варто знати: ключ КЕП, записаний у ЕПП, створюється автоматично в процесі підготовки особистого електронного пенсійного посвідчення.Для використання ЕПП громадянин маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку КЕП.

background Layer 1