Проводимо виїзні прийоми за місцем проживання
Фахівці відділу обслуговування громадян №7 (Тячівський сервісний центр) продовжують проводити виїзні прийоми до літніх людей та осіб з обмеженими можливостями, які не мають змоги особисто відвідати сервісні центри Пенсійного фонду України.
Так, головний спеціаліст Дьолог Габріелла здійснила виїзний прийом до мешканки Тячева пані Ольги, яка є інвалідом І групи. Фахівець допомогла пенсіонерці оформити відповідну заяву на призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
А головний спеціаліст Цонинець Марія надала пенсійні послуги жительці села Руське Поле пані Ганні, яка звернулась до сервісного центру із заявою про виплату пенсії через банківську установу. Здійснення виплати пенсій через банківські платіжні картки не тільки відкриває для літньої людини нові можливості щодо комплексного обслуговування, але й економить її вільний час.
Також фахівець ВОГ здійснила ще один виїзний прийом – до пані Марії, яка подала заяву до Пенсійного фону України про зміну способу виплати пенсії з банківської установи на пошту.
Довідково
Виїзні прийоми відбуваються за зверненнями до органу Фонду таких осіб, їхніх представників або родичів, а також представників органів влади, закладів охорони здоров’я, соціального захисту тощо, де проживають / перебувають маломобільні громадяни.
Відповідно до документу:
* виїзні прийоми до осіб з інвалідністю І групи та осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії або медичного висновку про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі, не здатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду, здійснюються для подання ними заяв,
* виїзні прийоми проводяться за зверненнями представників цих осіб, родичів, осіб, які здійснюють догляд за ними або проживають разом з ними, старостами, представниками закладів охорони здоров’я, соціального захисту та інших закладів, установ, де проживають (перебувають), особи безпосередньо до органу Пенсійного фонду або через вебпортал.
Про дату та час проведення виїзного прийому та перелік документів, необхідних для отримання послуги, фахівець органу Фонду повідомляє особу, яка подала відповідне звернення, в обраний нею спосіб, у тому числі телефоном.