Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 2024 рік
Послуги з охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (централізоване спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації та тривожної сигналізації «Тривожна кнопка») (код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-12-04-017303-a.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Об’єкт охорони, місцезнаходження об’єкта, графік надання послуг, обсяг та строк надання послуг:
Послуги з охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (централізоване спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації) за адресами в Закарпатській області: м. Ужгород, пл. Народна, 4, 5 поверх; м. Ужгород, вул. Перемоги, 92Б; м. Мукачево вул. Миру 151Ж; м. Мукачево, вул. Пушкіна 30; м. Мукачево, вул. Лермонтова, 20Б; м. Хуст, вул. І.Франка, 149; м. Свалява, вул. Головна, 1; м. Свалява, вул. Головна, 78; м. Перечин, вул. Народна, 6; смт. Воловець, вул. Коротка, 2 (Карпатська, 31); смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 56; м. Берегово, вул. Мукачівська, 11; м. Берегове, вул. Сечені, 41, корп.1; м. Тячів, вул. Робітнича, 18; м. Тячів, вул. Незалежності,10/16; м. Виноградів, вул. Студентська, 15; м. Рахів, вул. Миру 34; м. Рахів, вул. Миру 15/1; м. Іршава, вул. Шевченка, 40.
Графік надання послуг | Обсяг надання послуг | Cтрок надання послуг | ||||
Робочі | Передвихідні | Вихідні | Перед святкові | Святкові | ||
З 17:00 год. до 08:00 |
З 16:00 год. до 08:00 |
З 08:00 год.
до 08:00 |
З 16:00 год.
до 08:00 |
З 08:00 год.
до 08:00 |
19 посл. | З січня 2025 року по 31 грудня 2025 року (12 місяців) |
Об’єкт охорони, місцезнаходження об’єкта, графік надання послуг, обсяг та строк надання послуг:
Послуги з охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (централізоване спостереження, реагування та обслуговування системи тривожної сигналізації «Тривожна кнопка») за адресами в Закарпатській області: м. Мукачево вул. Миру 151Ж; м. Хуст, вул. І.Франка, 149; м. Свалява, вул. Головна, 1; м. Перечин, вул. Народна, 6; смт. Воловець, вул. Коротка,2 (Карпатська, 31); смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 56; м. Берегово, вул. Мукачівська, 11; м. Тячів, вул. Робітнича, 18; м. Виноградів, вул. Миру, 43; м. Рахів, вул. Миру 34; м. Іршава, вул. Шевченка,40; смт. В. Березний, вул. Шевченка, 10; м. Ужгород, вул. Загорська, 2.
Графік надання послуг |
Обсяг надання послуг |
Cтрок надання послуг |
||||
Робочі | Передвихідні | Вихідні | Перед святкові | Святкові | ||
З 08:00 год.
до 17:00 |
З 08:00 год.
до 16:00 |
– |
З 08:00 год.
до 16:00 |
– |
13 посл. | З січня 2025 року по 31 грудня 2025 року (12 місяців) |
- Послуги повинні надаватись відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами), у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 та інших нормативно-правових актів чинного законодавства.
- Учасник повинен забезпечити наявність власного пульта централізованого спостереження (далі – ПЦС), сертифікованого згідно ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень, за категорією 1 в якості центру спостереження і приймання тривожних сповіщень та послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, для підключення засобів охоронної, тривожної сигналізації, що знаходиться на об’єкті, які приймаються з цілодобовим режимом чергуванням операторів такого пульта. Послуги надаються за допомогою змонтованих на Об’єктах спільно діючих технічних засобів, які призначені для контролю та передачі на ПЦС сповіщень.
- Учасник власними силами зобов’язаний здійснити підключення відповідного обладнання на об’єкті Замовника на власний ПЦС без додаткових грошових витрат Замовника протягом 1 (одного) робочого дня з моменту укладання договору. Учасник повинен передбачити, у разі необхідності, надання Замовнику у безоплатне користування (на період дії договору) обладнання тривожної сигналізації та забезпечити її підключення до ПЦС без додаткових капіталовкладень Замовника. Щомісячно здійснювати експлуатаційне обслуговування обладнання та усувати несправності в його роботі. Забезпечувати функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідувати несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації.
- Об’єкт, що підлягає охороні, передається під охорону у відповідно визначений час. Періодом охорони на Об’єкті вважається час відповідно до графіку надання послуг, зазначеному в цьому додатку, зокрема, час з моменту прийняття сигналізації, якою обладнаний Об’єкт, під спостереження ПЦС до зняття її з-під спостереження Замовником або його уповноваженими особами відповідно до Інструкції про порядок приймання (здавання) об’єктів та окремих приміщень під охорону на ПЦС.
- Учасник повинен забезпечити охорону обладнання, майна та матеріальних цінностей, що знаходяться на об’єкті охорони, і передані під охорону Замовником та контролювати ввезення та вивезення (внесення та винесення) товарно-матеріальних цінностей на територію та з території об’єкту. Виїзд наряду реагування за сигналом тривоги здійснюється на транспорті Учасника, обладнаного відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності). Забезпечувати негайний виїзд нарядів Охорони на Об’єкт, у випадку спрацювання сигналізації, для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, та своєчасне їх прибуття, але не більше 10 хвилин. Загальна кількість групи реагування (наряду охорони) повинна бути не менше 2-х осіб.
- Здійснювати інформування Замовника, оперативних підрозділів національної поліції, аварійно-рятувальних підрозділів ДСНС України та інших оперативних служб на території об’єкта у випадку виникнення порушень в нормальній роботі, виявлених порушень законодавства, позаштатних або надзвичайних ситуацій на об’єкті, який охороняється. При виникненні надзвичайних ситуацій – залучати до евакуації працівників та відвідувачів з об’єкта. Забезпечувати недоторканність місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів.
- Всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні бути забезпечені форменим одягом, переносними радіостанціями, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають вимогам чинного законодавства. До несення служби Учасник повинен залучати досвідчених працівників, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
- Учасник гарантує щомісячно здійснювати технічне обслуговування встановленої системи сигналізації (охоронної та тривожної) за умовами проекту договору про закупівлю, та усувати несправності в роботі обладнання за власний рахунок. Належна якість послуг учасника з технічного обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації підтверджується чинним сертифікатом відповідності продукції – послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування».
- Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2025 рік). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням середньої ціни за аналогічні послуги (з урахуванням інфляції) та прогнозованої потреби у даних послугах для потреб Головного управління на 2025 рік відповідно до затверджених кошторисних призначень.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 220 000,00 гривень з ПДВ (двісті двадцять тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.