Підсумки роботи із запитами, що надійшли до Головного управління відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2024 році
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2024 році до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області надійшло і опрацьовано 93 запити.
Найбільшу кількість запитів отримано через поштові відділення зв’язку (35 або 37,6 % усіх запитів) та електронною поштою (19 або 20,4 % усіх запитів).
За категорією запитувачів переважна більшість запитів на інформацію надійшла від фізичних осіб – 87. Ще 5 запитів надійшло від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів цікавили питання:
- пенсійного забезпечення – 77 запитів (82,8 % загальної кількості)
- житлових субсидій – 4 запити (або 4,3 %)
- інші питання – 12 запитів (або 12,9 %).
Запити з питань пенсійного забезпечення стосувалися, зокрема, надання інформації про:
– результати проведеного перерахунку пенсії, розміру доплати та надання копій документів з пенсійної справи за результатами їх проведення;
– виконання рішення суду, зокрема військовослужбовцям;
– страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
– основні та додаткові види грошового забезпечення, відповідно до яких здійснюється нарахування та виплата пенсії;
– роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації», а в окремих випадках – Законом України «Про звернення громадян».