Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за 2024 рік
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, особисто, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр».
До Головного управління у минулому році надійшло 5988 звернень громадян, що на 42 % менше у порівнянні з 2023 роком. Зокрема, з Державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 673 телефонні звернення, через вебпортал ПФУ – 936, через вищі органи влади, організації – 210, через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб тощо) – 4158 звернень.
На особистому прийомі у керівництва побувало 11 відвідувачів.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували такі питання:
перевірки правильності призначення, перерахунку пенсій, в т. ч. надбавок, доплат – у 3341 зверненні,
виконання рішення судів – 276,
перевірки пенсійних виплат на виконання рішення судів – 145,
індексації пенсії – 216,
визначення права на призначення житлової субсидії та пільги – 345,
перерахунку житлової субсидії та нарахованої суми пільги – 188,
своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 217;
роз’яснення пенсійного законодавства – 173 звернення.
У звітному періоді надійшло 436 повторних звернень, на кількість яких впливають перерахунки пенсій, виконання рішень судів пенсіонерам силових структур та неотримання письмових відповідей на попередні звернення.
У порівнянні з 2023 роком кількість повторних звернень зменшилася на 13 відсотків.