Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 2025 рік
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів) (ДК 021:2015 – 50310000-1)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-14-007529-a
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
№ з/п | Найменування послуг | Одиниця виміру | Кількість обладнання, що підлягає обслуговуванню |
1 | Заправка картриджів принтерів:
05A; 12A; 13A; 15A; 17A; 19A; 26A; 30A; 35A; 53A; 057; 070; 78; 83A; 85A; EP27; TK1160; TK1170; S.1640; TL-410X; TL-410H; TN-2090. |
послуга | 1500 |
2 | При необхідності відновлення картриджів принтерів:
05A; 12A; 13A; 15A; 17A; 19A; 26A; 30A; 35A; 53A; 057; 070; 78; 83A; 85A; EP27; TK1160; TK1170; S.1640; TL-410X; TL-410H; TN-2090. |
послуга | 500 |
3 | При необхідності діагностика з подальшим ремонтом принтерів:
– Лазерні принтера: Canon i-SENSYS LBP212dw; Canon i-SENSYS LBP223dw; Canon i-SENSYS LBP243; Canon i-SENSYS LBP251dw; Canon i-SENSYS LBP2900; Canon i-SENSYS LBP3010B; Canon i-SENSYS LBP6000; Canon i-SENSYS LBP6030; Canon i-SENSYS LBP236dw; HP LaserJet 1018; HP LaserJet 1020; HP LaserJet 1022n; HP LaserJet 1200; HP LaserJet 1300; HP LaserJet P2014; HP LaserJet P2015d; HP LaserJet P2030; HP LaserJet P2035; HP LaserJet P2055d; HP LaserJet Pro M201n; HP LaserJet Pro M402dne; HP LaserJet Pro P1005; HP LaserJet Pro P1102; Kyocera ECOSYS P2040dn; Pantum P3300DN.
– Багато функціональні пристрої: Canon i-SENSYS MF112; Canon i-SENSYS MF211; Canon i-SENSYS MF231; Canon i-SENSYS MF232w; Canon i-SENSYS MF237w; Canon i-SENSYS MF240; Canon i-SENSYS MF244dw; Canon i-SENSYS MF247dw; Canon LaserBase MF3110; Canon i-SENSYS MF4410; Canon i-SENSYS MF4430; Canon i-SENSYS МF216n; Canon i-SENSYS MF443dw; Canon i-SENSYS MF453dw; Canon i-SENSYS MF463dw; Canon LaserBase MF3228; HP LaserJet M1120; HP LaserJet 3052; HP LaserJet Pro M1132 MFP; HP LaserJet Pro MFP M130fn; HP LaserJet Pro MFP M227fdn; HP LaserJet Pro MFP M426dw; Kyocera ECOSYS M2040dn; Brother DCP-7057R.
– Ксерокси: Gestetner MP 161; Konica Minolta bizhub 185.
– Матричні принтера: OKI MicroLine MX100; OKI MicroLine MX1100. |
послуга | 70 |
Всього: | послуга | 2070 |
- Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також з урахуванням надання послуг до кінця 2025 року. До вартості послуг включається вартість діагностики, усіх комплектуючих та витратних матеріалів, оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 350 000,00 гривень з ПДВ (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій) (ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-16-000561-a
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики надання послуг з прибирання приміщень та прилеглих територій повинні відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема, послуги повинні проводитись згідно із наступними вимогами:
- Робочий графік: відповідно до графіку роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.
- Прибирання не повинно створювати незручності для працівників та проводитись в робочий час Головного управління.
При наданні послуг з прибирання повинні бути виконані наступні умови:
- Задіяні професійні фахівці.
- Обладнання, миючий інструмент та інвентар надаються Учасником. Учасник самостійно забезпечує вчасну доставку обладнання, інвентарю та всіх необхідних витратних матеріалів та засобів, що використовуються під час надання послуг, поставляючи їх в міру необхідності.
- Учасник несе відповідальність за якість засобів, матеріалів та використання технічно-справного обладнання, що застосовується для надання послуг та дозволені для використання на території України. Замовник вправі перевіряти кількість та якість миючих засобів, що надаватимуться Учасником-переможцем для надання послуг з прибирання.
- Всі миючі, дезінфікуючі засоби та пакети для сміття надаються Учасником.
- Учасник забезпечує своїх співробітників сезонним спецодягом, спецвзуттям та необхідними для якісного надання послуг матеріалами, інструментами та інвентарем. Прибиральники допускаються до роботи тільки у спецодязі (костюм робочий ) та спецвзутті.
- Технологічне обладнання та інвентар, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинні мати сертифікат відповідності.
- Дотримання вимог Закону України «Про оплату праці».
- Послуги повинні надаватись згідно з вимогами наступних нормативних документів:
– норм з охорони праці;
– інструкцій з пожежної безпеки;
– норм з охорони навколишнього природного середовища;
– Державні санітарні правила і норми, гігієнічні нормативи;
– норм виробничої санітарії;
– Закон України «Про охорону праці»;
– Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
– Закон України «Про відходи»;
– Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
- В розрахунок вартості послуг повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:
– заробітна плата прибиральників;
– виплата відпускних та лікарняних;
– забезпечення прибиральників спецодягом;
– витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;
– витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
– витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;
– інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Учасник використовує миючі засоби без шкідливих речовин, що не містять небезпечних хімічних речовин та сполук, використання яких може зашкодити довкіллю та навколишньому середовищу.
Характеристика та об’єми об’єктів обслуговування
№ п/п | Адреси об’єктів | Відповідальна особа по територіям | Площа приміщення, кв. м | Характеристика об’єктів обслуговування | Наявність
прибудин-кової території |
Кількість працю-ючих, чол. | Визначена потреба штатних одиниць прибира-льниць (ставка**) |
1. | 90000, Закарпатська обл.,
смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 56 |
Рішко А.М. |
682,66 |
Кількість місць загального користування (санвузлів)-2 |
Так |
14 |
1,25 |
Сходова клітина -2 | |||||||
Кількість входів – 1 | |||||||
2. | 89100, Закарпатська обл.,
смт. Воловець, вул. Коротка, 2 |
Андрійчак Т.І.. |
415,63 |
Кількість місць загального користування (санвузлів)-2 |
Так |
8 |
0,625 |
Сходова клітина -1 | |||||||
Кількість входів – 1 | |||||||
3. | 90600, Закарпатська обл.,
м. Рахів, вул. Миру, 34 |
Небила О.П. |
289,01 |
Кількість місць загального користування (санвузлів)-2 |
Ні |
23 |
0,95 |
Сходова клітина -1 | |||||||
Кількість входів – 1 | |||||||
4. | 90100, Закарпатська обл.,
м. Іршава, вул. Шевченка, 40 |
Бедзіля В.І. |
271,30 |
Кількість місць загального користування (санвузлів)-2 |
Ні |
26 |
0,85 |
Сходова клітина -1 | |||||||
Кількість входів – 1 | |||||||
5. | 88018, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Перемоги, 92Б.
|
Елеш В.Р. |
604,00 |
Кількість місць загального користування (санвузлів)-3 |
Ні |
45 |
1,25 |
Сходова клітина -1 | |||||||
Кількість входів – 2 |
- Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка розрахована методом порівняння ринкових цін та включає всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: заробітна плата прибиральників (не менше мінімального розміру встановленого діючим законодавством на 2025 рік); виплата відпускних та лікарняних; забезпечення прибиральників спецодягом; витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття; витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 596 000,00 гривень з ПДВ (п’ятсот дев’яносто шість тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.