Фахівці Головного управління спілкувалися з громадянами на «гарячій» телефонній лінії Закарпатського обласного контактного центру
В Закарпатському обласному контактному центрі відбулася чергова «гаряча» лінія, під час якої з жителями області спілкувалися фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області – начальниця управління обслуговування громадян Надія Семенюк та її заступниця Мар’яна Бегеш.
Загалом протягом двох днів – 20 і 21 березня – на «гарячу» лінію надійшло біля півсотні дзвінків від жителів майже усіх районів області. Найбільше запитань стосувалося результатів проведення індексації пенсійних виплат. Окрім того, громадяни цікавилися порядком обчислення страхового стажу, проведенням доплати до мінімального розміру страхового внеску, віком виходу на пенсію за вислугою років, пільгових пенсій тощо.
Незважаючи на те, що темою «гарячої» лінії було пенсійне забезпечення, кілька закарпатців звернулося і за роз’ясненням законодавства щодо призначення/перерахунку житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.