Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні у першому кварталі 2025 року
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, особисто, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр».
До Головного управління у січні – березні поточного року надійшло 1561 звернення громадян, що на 25,4 відсотки менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Зокрема, з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 173 звернення, через вебпортал ПФУ – 283, через вищі органи влади та організації – 58, через інші засоби зв’язку – 85, електронною поштою – 221, поштою – 271, від уповноважених осіб — 75, особисто подано 394 звернення та 1 заявник звернувся на усний прийом до керівництва.
В своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання:
перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат – у 929 зверненнях,
індексації пенсії – 118,
визначення права на призначення житлової субсидії – 72,
своєчасності виплати житлової субсидії або пільги – 50,
виконання рішення судів – 45,
визначення права на отримання пільги – 45,
перевірки пенсійних виплат на виконання рішення судів – 41,
визначення права на призначення пенсії — 39,
роз’яснення пенсійного законодавства у 37 зверненнях.
Протягом І кварталу 2025 року до Головного управління надійшло 28 повторних звернень, на кількість яких впливають перерахунки пенсій, виконання рішень судів пенсіонерам силових структур та неотримання письмових відповідей на попередні звернення.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість повторних звернень зменшилася на 55 відсотків.