Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в Головному управлінні у І кварталі 2025 року
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у січня – березні 2025 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області надійшло 26 запитів, з них 7 – електронною поштою, 7 – поштою, 12 – іншими засобами зв’язку.
За категорією запитувачів переважна більшість запитів на інформацію надійшла від фізичних осіб – 23. Ще 2 запити надійшло від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації та 1 – від юридичної особи.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів цікавили питання:
- пенсійного забезпечення – 23 запит (88,5 % загальної кількості)
- інші питання – 3 запити (або 11,5 %).
Запити з питань пенсійного забезпечення стосувалися, зокрема, надання інформації про:
– результати проведеного перерахунку пенсії, розміру доплати та надання копій документів з пенсійної справи за результатами їх проведення;
– страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків;
– виконання рішення суду, зокрема військовослужбовцям;
– основні та додаткові види грошового забезпечення, відповідно до яких здійснюється нарахування та виплата пенсії;
– роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації», а в окремих випадках – Законом України «Про звернення громадян».