Як авторизуватися на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕП
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це удосконалений електронний підпис, що має юридичну силу, еквівалентну власноручному підпису. Він створюється із використанням спеціального захищеного програмного забезпечення на основі сертифіката відкритого ключа.
КЕП можна оформити в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК): https://czo.gov.ua/ca-registry
Кроки для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:
- Перейдіть на сайт: https://portal.pfu.gov.ua/
- Оберіть спосіб входу — «За КЕП»
- Вкажіть АЦСК, в якому був отриманий ваш підпис
- Завантажте файл ключа
- Введіть пароль до ключа
- Натисніть «Увійти»
Що дає авторизація за допомогою КЕП?
Після входу до особистого кабінету ви зможете: переглядати інформацію про свою зарплату та страховий стаж; отримувати електронні довідки (форми ОК-5, ОК-7, довідку про розмір пенсії тощо); ознайомлюватися з електронною пенсійною справою; подавати запити на підготовку паперових документів; перевіряти записи в електронній трудовій книжці тощо.