Пропустити навігацію

Як авторизуватися на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕП

7 travnya 1 277x208 - Як авторизуватися на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕПКваліфікований електронний підпис (КЕП) — це удосконалений електронний підпис, що має юридичну силу, еквівалентну власноручному підпису. Він створюється із використанням спеціального захищеного програмного забезпечення на основі сертифіката відкритого ключа.

КЕП можна оформити в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК): https://czo.gov.ua/ca-registry

Кроки для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:

  1. Перейдіть на сайт: https://portal.pfu.gov.ua/
  2. Оберіть спосіб входу — «За КЕП»
  3. Вкажіть АЦСК, в якому був отриманий ваш підпис
  4. Завантажте файл ключа
  5. Введіть пароль до ключа
  6. Натисніть «Увійти»

Що дає авторизація за допомогою КЕП?

Після входу до особистого кабінету ви зможете: переглядати інформацію про свою зарплату та страховий стаж; отримувати електронні довідки (форми ОК-5, ОК-7, довідку про розмір пенсії тощо); ознайомлюватися з електронною пенсійною справою; подавати запити на підготовку паперових документів; перевіряти записи в електронній трудовій книжці тощо.

background Layer 1