До уваги критично важливих страхувальників!
Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2024 № 1332 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час» (далі — Постанова), усі критично важливі суб’єкти зобов’язані подавати до Пенсійного фонду України актуальну інформацію про трудові відносини працівників.
Подавати інформацію зобов’язані:
– органи державної влади та місцевого самоврядування;
– державні органи;
– підприємства, установи, організації, що:
а) забезпечують потреби ЗСУ та інших військових формувань;
б) є критично важливими для функціонування економіки або життєзабезпечення населення в особливий період.
Інформація подається не пізніше наступного робочого дня після:
– прийняття працівника на роботу;
– переведення на іншу постійну посаду або роботу;
– переміщення між підрозділами;
– звільнення;
– поновлення на роботі;
– тимчасового припинення або відновлення дії трудового договору.
Як подати відомості?
Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього потрібно увійти до Кабінету страхувальника (за допомогою підпису керівника або головного бухгалтера), обрати розділ «Комунікації з ПФУ» → «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)».
Інформація подається в електронному вигляді з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
При подачі інформації слід звернути особливу увагу на:
1. Точність персональних даних:
– РНОКПП (ідентифікаційний код), або серія/номер паспорта (у разі відмови від РНОКПП);
– прізвище, ім’я, по батькові — строго відповідно до документів працівника.
2. Порядковий номер місця роботи (унікальний номер підприємства в трудових відносинах):
– вказується один і той самий номер для всіх змін по конкретному працівнику;
– не змінюється у разі зміни назви організації;
– відповідає даним у паперових документах про трудовий стаж (наприклад, у трудовій книжці).
Зверніть увагу! Зауваження до заповнення навіть дрібних полів можуть спричинити невірне оновлення інформації у Реєстрі застрахованих осіб, тому рекомендуємо максимально уважно підходити до формування звітності.
У разі виникнення питань, що стосуються роботи у кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ, телефонуйте за номером (0312) 61-70-08.