Практичний гайд: як оцифрувати трудові книжки через портал Пенсійного фонду України
В Україні триває активний перехід до електронного обліку трудової діяльності – важливий крок у цифровій трансформації системи соціального захисту. Саме цій темі була присвячена онлайн-зустріч начальника управління інформаційних систем та електронних сервісів Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Павла Ганулича з представниками органів місцевого самоврядування, відповідальними за кадрову роботу.
Захід організовано Регіональним офісом Програми «U-LEAD з Європою» в межах партнерської співпраці.
У рамках інформаційної сесії «Практичний гайд: оцифрування трудових книжок через портал Пенсійного фонду України» Павло Ганулич нагадав, що згідно з Законом України №1217-IX, діє останній рік 5-річного перехідного періоду, протягом якого необхідно подати скановані копії паперових трудових книжок.
Фахівець Фонду представив покроковий алгоритм подання документів через вебпортал portal.pfu.gov.ua, поділився практичними порадами щодо якісного сканування і завантаження документів. Також були розглянуті найпоширеніші причини відмови у прийнятті файлів і способи їх усунення.
Наприкінці учасники мали змогу поставити запитання та отримати вичерпні відповіді й практичні рекомендації щодо впровадження електронного обліку трудової діяльності на місцях.
Детальніше про те, як провести аудит трудової книжки перед скануванням – ТУТ
Більше відповідей на актуальні питання про електронну трудову книжку – ТУТ