Змінили паспорт, місце проживання або влаштувалися на роботу? Повідомте Пенсійний фонд вчасно!
Щоб уникнути призупинення чи затримки виплат, пенсіонери зобов’язані повідомляти Пенсійний фонд України про будь-які зміни у своїх персональних даних. Це важливо для правильного оформлення та своєчасного перерахунку пенсій.
Згідно з Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій та статтею 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», повідомити потрібно у разі:
- отримання нового паспорта громадянина України (ID-картки);
- заміни паспорта у зв’язку з його втратою або викраденням;
- зміни прізвища, імені або по батькові (обов’язково надати новий паспорт та документ, що підтверджує зміну — наприклад, свідоцтво про шлюб);
- зміни місця проживання (реєстрації);
- виїзду на постійне місце проживання за кордон;
- працевлаштування або звільнення з роботи, у тому числі реєстрації ФОП або у разі зняття з реєстрації.
Пенсіонер повинен поінформувати органи Пенсійного фонду протягом 10 календарних днів із моменту настання відповідних змін.
Повідомити про зміни можна:
- Особисто — звернувшись до найближчого сервісного центру ПФУ за місцем проживання.
- Онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.