Пропустити навігацію

Як повідомити Пенсійний фонд про нещасний випадок на виробництві?

povidomlennya 1 300x171 - Як повідомити Пенсійний фонд про нещасний випадок на виробництві?Процедура розслідування та обліку нещасних випадків, гострих професійних захворювань (отруєнь) і аварій на виробництві регламентується Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 (із змінами).

Дія Порядку поширюється на всіх юридичних і фізичних осіб, які використовують найману працю, а також на осіб, визначених частиною першою статті 29 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

У разі настання нещасного випадку або гострого професійного захворювання (отруєння) на виробництві, роботодавець і медичний заклад, до якого звернувся потерпілий, зобов’язані повідомити про це територіальні органи Пенсійного фонду України:

Заклад охорони здоров’я (у разі звернення потерпілого) (відповідно до п.6 Порядку 337):

  • невідкладно – за телефоном 0312-61-40-65 або електронною поштою  info@zk.pfu.gov.ua;  
  • протягом доби – на паперовому носії (форма згідно з додатком 1 Порядку) до Головного управління (88000, м. Ужгород, пл. Народна, 4) чи будь-якого сервісного центру.

Роботодавець (відповідно до п.8 Порядку 337):

  • протягом доби – за телефоном 0312-61-40-65 або електронною поштою  info@zk.pfu.gov.ua;  
  • не пізніше наступного робочого дня – на паперовому носії (форма згідно з додатком 2 Порядку) – до Головного управління (88000, м. Ужгород, пл. Народна, 4) чи будь-якого сервісного центру.

Зверніть увагу! Повідомлення подається за місцем настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння). У разі, якщо подія сталася під час руху транспортного засобу (аварії, катастрофи тощо), повідомлення подається за місцем реєстрації підприємства (установи, організації).

background Layer 1