Пропустити навігацію

Дистанційне звернення громадян: сервіси Головного управління ПФУ в Закарпатській області

dystantsijne zvernennya 1 277x208 - Дистанційне звернення громадян: сервіси Головного управління ПФУ в Закарпатській областіПенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.

Звернутися до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області дистанційно можна за допомогою таких каналів.

Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua

Для дистанційного розв’язання питань пенсійного забезпечення, отримання субсидій та пільг, страхових та інших виплат.

Для авторизації використовуються*:

  • кваліфікований електронний підпис (КЕП);
  • Дія.Підпис;
  • система електронної ідентифікації ID.GOV.UA (Bank.ID);
  • логін та пароль.

*Залежно від способу авторизації надається повний або частковий доступ до послуг.

Мобільний застосунок «Пенсійний фонд»

Для доступу до основних сервісів Пенсійного фонду України безпосередньо зі смартфона. Доступний для безплатного завантаження в App Store і Google Play.

Інформаційна сторінка(сайт) Головного управлінні на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
https://www.pfu.gov.ua/zk/

Для подання звернень та запитів на публічну інформацію. Аплікаційні форми доступні в розділі «Для громадськості».

Електронна пошта

Для загальних питань та звернень – info@zk.pfu.gov.ua.

«Гаряча» телефонна лінія

Для консультацій, довідок та інформаційної допомоги:
0 800 505 160 (безплатно по Україні)

Пошта

Для надсилання листів за адресою:

пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88000.

Пенсійний фонд України продовжує розвивати дистанційні сервіси, щоб кожен міг отримати необхідну послугу швидко, зручно та безбар’єрно – незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.

background Layer 1