Звіт щодо обслуговування громадян
Станом на 1 березня 2019 року в Закарпатській області працює 13 відділів/секторів обслуговування громадян, створені за принципом прозорості та відкритості. На цю дату відділами обслуговування громадян надано 46 400 послуг, в т. ч. прийнято:
– 6519 заяв на призначення/перерахунок пенсій;
– 144 заяви про перевірку документів, необхідних для призначення пенсії «Майбутній пенсіонер»;
– 657 заяв про реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;
– 499 заяв на смс-інформування;
– 285 заяв на виготовлення ЕПП;
– 1402 заяв на виготовлення ППП;
– 181 довідку про наявний страховий стаж відповідно до постанови КМУ № 1098 від 27.12.2017 для призначення соціальної допомоги;
– 4718 довідок ОК-5 (громадянам)
За січень – лютий 2019 року на 26 віддалених робочих місцях, створених в об’єднаних територіальних громадах, надано 1318 послуг, в т. ч.
– 649 консультацій щодо законодавства про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення;
– видано 169 замовлених довідок, оригіналів трудових книжок;
–видано 79 пенсійних посвідчень;
– прийнято 202 заяви та документи.