Пропустити навігацію

На зв’язку – начальник Головного управління

Цієї п’ятниці, 24 листопада, в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області працювала анонсована заздалегідь пряма телефонна лінія. Додзвонювачі мали можливість поставити запитання самій очільниці Головного управління Анастасії ПЕНТЕК.

Бажаючих отримати змістовну відповідь від неї було чимало. Більшість  запитань, поставлених додзвонювачами, стосувалися призначення та виплати субсидій та пільг на опалювальний сезон 2023 – 2024, зокрема й виділення додаткових коштів на придбання твердого пічного побутового палива, коли і як їх можна буде отримати.

Анастасія Пентек докладно роз’яснила умови реалізації та алгоритм дій експериментального проєкту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2023 №1173 «Про реалізацію протягом опалювального сезону 2023 – 2024 років експериментального проєкту щодо надання додаткової підтримки населенню на придбання твердого пічного побутового палива», а саме, що ця додаткова підтримка надаватиметься особам, які проживають у житлових приміщеннях (будинках) і не отримують комунальну послугу з постачання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) та не використовують  природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення і які протягом 2023-2024 років набули право на отримання виплати житлової субсидії або пільги на придбання твердого пічного побутового палива або отримали відповідну виплату у 2023 році.  

Оскільки ця додаткова підтримка реалізується і за рахунок коштів іноземних держав, потрібно буде надати згоду на передачу персональних даних уряду іноземних держав, міжнародним організаціям, донорським установам.  Як це зробити – органи Пенсійного фонду додатково проведуть роз’яснення.

Кілька осіб цікавилися умовами виходу на пенсію під час воєнного стану, визначенням необхідного страхового стажу для призначення її.

Пан Василь уточнював стан опрацювання заяви щодо призначення йому пенсії по інвалідності, а  пан Віктор – щодо відповіді на його звернення.

Жодне з запитань не залишилося без уваги. А ті, що потребують уточнення, були перенаправлені до відповідних управлінь для вивчення і надання конкретної відповіді.

background Layer 1