Пропустити навігацію

Електронні послуги ПФУ: роз’яснюємо актуальні питання

IMG 3311uuuu 1 228x208 - Електронні послуги ПФУ: роз’яснюємо актуальні питанняСьогодні в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області працювала спеціалізована гаряча телефонна лінія. На порядку денному – електронні послуги Пенсійного фонду України. Консультував додзвонювачів з цього приводу начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Павло Ганулич.

Протягом відведеного часу надійшло 5 дзвінків.

Як свідчить аналіз, найбільше питань було з приводу електронного лікарняного: як пересвідчитися, що він дійсно вчасно відкритий/закритий, виправлення помилок під час створення його.

Оскільки таких запитань до управління надходить чимало щодня, Павло Ганулич пояснив, що інформацію по своїх листках непрацездатності (номер, дату відкриття, дату закриття, причину непрацездатності) може отримати будь-яка застрахована особа. Зберігається вона в особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду в пункті меню «Мої листки непрацездатності». Для цього потрібно бути користувачем згаданого порталу або ж зареєструватися на ньому.

Відповідною інформацією мають можливість скористатися й самі страхувальники, роботодавці.

Пані Марія з обласного центру звернулася по допомогу з приводу оцифрування своєї трудової книжки. Через кілька років їй виповнюється 60. На даний момент не працює і не знає чи її трудова оцифрована.

Фахівець Фонду покроково роз’яснив алгоритм дій оцифрування трудових, як самостійно відсканувати її та подати всю інформацію через вебпортал до Пенсійного фонду.

Ще одне питання, яке надійшло на телефонну лінію, стосувалося  виправлення помилок у єдиній звітності зі сплати ЄСВ.

Павло Ганулич пояснив, що механізм виправлення помилок в такому звіті після спливу граничного строку його подання залежить від типу допущеної помилки: наявні неточності в реквізитах чи в нарахованій сумі. Для виправлення її потрібно сформувати та подати уточнюючий розрахунок за той податковий період, в якому виявлено помилку, провести заміну помилкового рядка на правильний. При цьому спочатку виправляються помилки в реквізитах, а потім у вказаних сумах.

На всі інші запитання було надано також вичерпні і фахові відповіді.

Нагадуємо: будь-яку послугу Пенсійного фонду наразі можна отримати через портал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua). Зокрема:

  • подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії, пільги на оплату житлово-комунальних послуг, страхової виплати;
  • отримати довідки про заробітну плату, страховий стаж (форми ОК-5, ОК-7), розмір пенсії;
  • переглянути відомості про свою трудову діяльність (страховий стаж, наявність повних/неповних місяців, заробітну плату), тимчасову непрацездатність, виплату страхових нарахувань, пенсії;
  • внести зміни до Реєстру застрахованих осіб;
  • подати документи про періоди трудової діяльності для оцифрування (трудову книжку, військовий квиток, диплом про освіту, свідоцтво про народження дітей);
  • прорахувати майбутню пенсію;
  • ознайомитися з електронною пенсійною справою;
  • подати заяву на виготовлення пенсійного посвідчення тощо.
background Layer 1