Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-05-02-007551-a
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинних
стандартів та/або технічних умов на даний вид товарів відповідно до чинного законодавства України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати наступним характеристикам:
| № з/п | Найменування товару | Технічні вимоги | Од. виміру | К-ть | |
| Параметр | Значення | ||||
| 1 | Папір офісний А4 | формат | А4 | пач. | 500 |
| колір | білий | ||||
| кількість в упаковці | 500 арк. | ||||
| непрозорість | 92-95 % | ||||
| щільність | 80 г/м2 | ||||
| товщина ISO 534 | 105-110 | ||||
| гладкість по Bendtsen | 160 | ||||
| жорсткість Md | 115 | ||||
| жорсткість cd | 62 | ||||
| вологість | 4-4,3% | ||||
| розмір | 33мм | ||||
| колір | сріблястий | ||||
| 2 | Перфорований папір А3 | формат | А3 | короб. | 40 |
| колір | білий | ||||
| кількість в упаковці | 1700 | ||||
| щільність | 60-420 SLЕ | ||||
| за типом друку | для матричних принтерів | ||||
| 3 | Скотч пакувальний | колір | прозорий | шт. | 50 |
| ширина | 48 мм | ||||
| щільність стрічки | 40 мкн | ||||
| довжина рулону | 50 м | ||||
| 4 | Термо касова стрічка 80х140х25 | Матеріал | термострічка | шт. | 50 |
| колір | біла | ||||
| ширина | 80мм | ||||
| Діаметр рулону | 140мм | ||||
| втулка | 25мм | ||||
| щільність | 48г/м2 | ||||
Термін гарантії на товар – не менше 12 місяців. Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (наявність свідоцтв, сертифікатів відповідності якості на товар, тощо) та відповідати державним стандартам України.
Технічні, якісні характеристики Товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
- Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від
18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 180 000,00 гривень з ПДВ (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.