Пропустити навігацію

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-05-02-007551-a

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинних
стандартів та/або технічних умов на даний вид товарів відповідно до чинного законодавства України.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати наступним характеристикам:

 

№ з/п Найменування товару Технічні вимоги Од. виміру К-ть
Параметр Значення
1 Папір офісний А4 формат А4 пач. 500
колір білий
кількість в упаковці 500 арк.
непрозорість 92-95 %
щільність 80 г/м2
товщина ISO 534 105-110
гладкість по Bendtsen 160
жорсткість Md 115
жорсткість cd 62
вологість 4-4,3%
розмір 33мм
колір сріблястий
2 Перфорований папір А3 формат А3 короб. 40
колір білий
кількість в упаковці 1700
щільність 60-420 SLЕ
за типом друку для матричних принтерів
3 Скотч пакувальний колір прозорий шт. 50
ширина 48 мм
щільність стрічки 40 мкн
довжина рулону 50 м
4 Термо касова стрічка 80х140х25 Матеріал термострічка шт. 50
колір біла
ширина 80мм
Діаметр рулону 140мм
втулка 25мм
щільність 48г/м2

 

Термін гарантії на товар – не менше 12 місяців. Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (наявність свідоцтв, сертифікатів відповідності якості на товар, тощо) та відповідати державним стандартам України.

Технічні, якісні характеристики Товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.

 

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної вартості: в межах кошторисних призначень на відповідний період. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від
18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Очікувана вартість предмета закупівлі – 180 000,00 гривень з ПДВ (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.

background Layer 1