Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за І півріччя 2024 року
До Головного управління за січень – червень поточного року надійшло 3421 звернення громадян, кількість яких зменшилася порівняно з першим півріччям минулого року на 40 відсотків.
Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 410 телефонні звернення, через вебпортал ПФУ – 486, через вищі органи влади, організації – 93 та через інші засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, особисто, від уповноважених осіб тощо) надійшло 2424 зверненя.
На особистому прийомі у керівництва побувало 8 відвідувачів.
В своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували такі питання:
перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в т.ч. надбавок, доплат – у 1922 зверненнях;
визначення права на призначення пенсії – 64;
виконання рішення судів –179;
визначення права на призначення житлової субсидії – 143;
визначення права на отримання пільги – 69;
своєчасності виплати житлової субсидії, пільги, в т.ч.припинення виплати – 111;
індексації пенсії – 169 звернень;
перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 71;
роз’яснення пенсійного законодавства – 63.
У звітному періоді надійшло 173 повторних звернень. На кількість повторних звернень впливають перерахунки пенсій, виконання рішень судів пенсіонерам силових структур та неотримання письмових відповідей на попередні звернення.