Пропустити навігацію

Аналітична записка щодо роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні за І півріччя 2025 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, особисто, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр».

Зареєстровано за січень – червень 2025 року 3059 звернення громадян, що на 10,6 відсотки менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 290 звернень, через вебпортал ПФУ – 596, через вищі органи влади та організації – 123, через інші засоби зв’язку – 170, електронною поштою – 424, поштою – 526, від уповноважених осіб – 133, особисто подано 776 звернення та 21 заявник звернулися на усний прийом до керівництва.

В своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. надбавок, доплат у 1765 зверненнях, індексації пенсії – 257, визначення права на призначення житлової субсидії – 120, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т.ч. припинення виплати – 63, виконання рішення судів – 113, визначення права на отримання пільги – 90, перевірки пенсійних виплат на виконання рішення судів – 106, визначення права на призначення пенсії – 77 та роз’яснення пенсійного законодавства у 80 зверненнях.

Протягом І півріччя 2025 року до Головного управління надійшло 124 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість повторних звернень зменшилася на 28 відсотків.

У Головному управлінні та структурних підрозділах продовжують роботу телефонні «гарячі лінії» для надання відповідних роз’яснень з питань призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення, своєчасності виплати житлової субсидії, отримання та виплати пільги.

Так, за І півріччя 2025 року 13479 громадян отримали консультації за допомогою «гарячих телефонних ліній», що на 23 відсотків більше в порівнянні з першим півріччям 2024 року.

За звітній період до сервісних центрів звернулись 154,1 тис. громадян, яким надані роз’яснення, консультації, послуги.

Разом з тим, здійснені виїзні прийоми до 120 осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років за місцем їх проживання.

Враховуючи, що питання розгляду звернень громадян, підвищення якості обслуговування залишаються пріоритетними напрямками роботи Головного управління й надалі проводиться робота над своєчасним реагуванням на проблемні питання, які порушують громадяни в своїх зверненнях.

background Layer 1