Дистанційне звернення громадян: сервіси Головного управління ПФУ в Закарпатській області
Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.
Звернутися до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області дистанційно можна за допомогою таких каналів.
Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
Для дистанційного розв’язання питань пенсійного забезпечення, отримання субсидій та пільг, страхових та інших виплат.
Для авторизації використовуються*:
- кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- Дія.Підпис;
- система електронної ідентифікації ID.GOV.UA (Bank.ID);
- логін та пароль.
*Залежно від способу авторизації надається повний або частковий доступ до послуг.
Мобільний застосунок «Пенсійний фонд»
Для доступу до основних сервісів Пенсійного фонду України безпосередньо зі смартфона. Доступний для безплатного завантаження в App Store і Google Play.
Інформаційна сторінка(сайт) Головного управлінні на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
https://www.pfu.gov.ua/zk/
Для подання звернень та запитів на публічну інформацію. Аплікаційні форми доступні в розділі «Для громадськості».
Електронна пошта
Для загальних питань та звернень – info@zk.pfu.gov.ua.
«Гаряча» телефонна лінія
Для консультацій, довідок та інформаційної допомоги:
0 800 505 160 (безплатно по Україні)
Пошта
Для надсилання листів за адресою:
пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88000.
Пенсійний фонд України продовжує розвивати дистанційні сервіси, щоб кожен міг отримати необхідну послугу швидко, зручно та безбар’єрно – незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.