До уваги надавачів ЖКП!
З 1 серпня 2025 року змінюється структура подання даних до системи «Вітрина-1201» в електронному кабінеті управителя/ об’єднання/ виконавця комунальних послуг на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Основна зміна полягає в необхідності зазначення дати виникнення заборгованості по оплаті житлово-комунальних послуг, якщо така становить понад три місяці. Враховуючи зазначені новації, буде оновлено форми файлів обміну (формати XML, CSV, XLSX).
Нові форми файлів будуть доступні для надавачів/ управителів/ виконавців комунальних послуг після консультації з відділом техпідтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (тел.: 0312-61-43-25).
Зверніть увагу: форми файлів старого зразка не враховували дату виникнення боргу – тепер це обов’язковий реквізит.