Пропустити навігацію

Відбулось засідання комісії з розгляду звернень громадян

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області Світлана Жмурко 5 квітня провела засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Члени комісії заслухали звіт начальника Шевченківського об’єднаного управління Фонду в м. Запоріжжя Наталії Мурашко, проаналізували організацію роботи в управлінні з розгляду звернень громадян, які надійшли протягом 2017 року та хід виконання основних завдань щодо підвищення якості обслуговування.

Було відзначено, що у минулому році до управління надійшло           1725 звернень громадян, що на 11 % більше, ніж у 2016 році, з них 987 письмових та 738 усних на особистих і виїзних прийомах. Зростання письмових запитів в основному зумовлено проведеним у жовтні-грудні 2017 року осучасненням пенсій та проведенням перерахунків відповідно до Закону України від 03.10.2017 № 2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Інші звернення стосувались перевірок правильності нарахування пенсій, механізму їх розрахунку, виконання судових рішень тощо. На всі запити надані відповіді у законодавчо встановлений термін, повторні та дублетні – відсутні.

Управлінням оперативно розглянуто 84 запити на публічну інформацію, здійснено 74 виїзди до осіб з інвалідністю, проведено опитування                 918 відвідувачів. На постійній основі діє система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких скористались майже                8 тис. осіб, в залах обслуговування надано близько 85,5 тис. консультацій, послуг та роз’яснень.

Питання, з якими звертаються громадяни до об’єднаного управління, постійно аналізуються, при необхідності вносяться відповідні корективи в інформаційно-роз’яснювальну роботу.

Комісія прийняла рішення рекомендувати начальнику Шевченківського об’єднаного управління і в подальшому тримати на постійному контролі організацію роботи зі зверненнями громадян, їх обслуговування в «єдиних вікнах», на «гарячих» телефонних лініях, посилити персональну відповідальність посадових осіб за шанобливе ставлення до відвідувачів, які звертаються до об’єднаного управління.

background Layer 1