Пропустити навігацію

Звіт “Про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду в області (І квартал, І півріччя, 9 місяців, 2018 рік)

Звіт

про стан організації роботи зі зверненнями громадян

в головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду в області

за підсумками  2018 року

Протягом 2018 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 17694 звернень громадян, що на 3,5 % менше ніж за 2017 рік (18334 звернень), у тому числі: письмових – 7892 (за 2017 рік – 7298), з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 2306 (за 2017 рік – 2981) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та об’єднаних управлінь) – 7496 (8055 – за минулий 2017 рік).

 

Головним управлінням розглянуто понад 104 електронних звернень, що надійшли з Запорізького обласного Контактного центру та 584 звернення з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Абсолютна більшість письмових звернень індивідуальні, колективних 10, що становить 0,01 % від загальної кількості.

 

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання роз’яснення чинного законодавства – 23 %, призначення та перерахунку пенсії – 21 %, підвищення розміру пенсії – 14 % від загальної кількості звернень, отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 10 %, визначення права на пенсію – 6 %, виконання рішення суду – 3 %, тощо.

 

Майже в 2,5 рази (з 622 до 1436) в порівнянні з 2017 роком збільшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до управлінь Фонду в області від вищих органів влади.

 

З Пенсійного фонду України головним управлінням отримано 948 звернень (66 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади),     з Міністерства соціальної політики України – 201 (14 %), з обласної державної адміністрації – 42 (3 %).

 

В установлені законом терміни розглянуто 11 звернень від народних депутатів України та 11 від депутатів місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.

 

Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.

 

         Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, впроваджені та функціонують сервісні центри, зали обслуговування та громадські приймальні. Протягом 2018 року в них надано 517990 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 7 % більше ніж за відповідний період минулого року (484444). З них в Інформаційно-консультаційному пункті головного управління Фонду в області роз’яснення отримали 7243 громадянина.

 

            З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним  в управліннях Фонду області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористалось 44581 особа, що на 6 % менше ніж у 2017 році (50603).

 

         За січень – грудень 2018 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 417 громадян, на виїзних прийомах в області було прийнято 69 осіб.

 

Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено понад 160 виїзних прийомів, на яких 523 громадянина отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.

 

Продовжується надання електронних послуг через веб-портал Пенсійного фонду України. Станом на 1 січня 2019 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 61038 користувачів.

 

Звіт

про стан організації роботи зі зверненнями громадян

в головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду в області

за підсумками 9 місяців 2018 року

 

Протягом 9 місяців 2018 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 13655 звернень громадян, що на 36 % більше ніж за 9 місяців   2017 року (10057 звернень), у тому числі: письмових – 6006 (за аналогічний період 2017 року – 4172), з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1789 (за 9 місяців 2017 року – 1016) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та об’єднаних управлінь) – 5860 (4869 – за аналогічний період минулого року).

 

Головним управлінням розглянуто понад 70 електронних звернень, що надійшли з Запорізького обласного Контактного центру та 443 звернення з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Абсолютна більшість письмових звернень індивідуальні, колективних 8, що становить 0,01 % від загальної кількості.

 

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання роз’яснення чинного законодавства – 28 %, підвищення розміру пенсії – 27 % від загальної кількості звернень, призначення та перерахунку пенсії – 24 % , отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 9 %, визначення права на пенсію – 6 %, виконання рішення суду – 3 %, тощо.

 

Вдвічі (з 214 до 452) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до управлінь Фонду в області від вищих органів влади.

 

З Пенсійного фонду України головним управлінням отримано   740 звернень (64 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади),     з Міністерства соціальної політики України – 161 (14 %), з обласної державної адміністрації – 34 (3 %).

 

В установлені законом терміни розглянуто 9 звернень від народних депутатів України та 10 від депутатів місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.

 

Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.

 

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, впроваджені та функціонують сервісні центри, зали обслуговування та громадські приймальні. Протягом 9 місяців 2018 року в них надано 378819 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 18 % більше ніж за відповідний період минулого року (321319). З них в Інформаційно-консультаційному пункті головного управління Фонду в області роз’яснення отримали 5546 громадян.

 

З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним  в управліннях Фонду області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористалось 33759 осіб, що на 22,4 % більше ніж за відповідний період минулого року (27582).

 

За січень – вересень 2018 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 317 громадян, на виїзних прийомах в області було прийнято 49 осіб.

 

Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено 116 виїзних прийомів, на яких 468 громадян отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.

 

Продовжується надання електронних послуг через веб-портал  Пенсійного фонду України. Станом на 1 жовтня 2018 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 53177 користувачів.

 

Звіт

про стан організації роботи зі зверненнями громадян

в головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду в області

за підсумками І півріччя 2018 року

 

Протягом І півріччя 2018 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 8930 звернень громадян, що на 29 % більше ніж за І півріччя  2017 року (6911 звернень), у тому числі: письмових – 4075 (за аналогічний період 2017 року – 2771, з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1074 (за І півріччя 2017 року – 734) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та об’єднаних управлінь) – 3781 (3406 – за аналогічний період минулого року).

 

Головним управлінням розглянуто 39 електронних звернень, що надійшли з Запорізького обласного Контактного центру та 278 звернень з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Абсолютна більшість письмових звернень індивідуальні, колективних 6, що становить 0,01 % від загальної кількості.

 

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання роз’яснення чинного законодавства – 29 %, підвищення розміру пенсії – 26 % від загальної кількості звернень, призначення та перерахунку пенсії – 22 % , визначення права на пенсію – 8 %, отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 7 %, виконання рішення суду – 4 %, тощо.

 

Вдвічі (з 214 до 452) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до управлінь Фонду в області від вищих органів влади.

 

З Пенсійного фонду України головним управлінням отримано   215 звернень (48 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади),     з Міністерства соціальної політики України – 121 (27 %), з обласної державної адміністрації – 22 (5 %).

 

В установлені законом терміни розглянуто 4 звернення від народних депутатів України та 6 від депутатів місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.

 

Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.

 

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, впроваджені та функціонують сервісні центри, зали обслуговування громадян та громадські приймальні. Протягом І півріччя 2018 року в них надано 248819 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 18 % більше ніж за відповідний період минулого року (211724). З них в Інформаційно-консультаційному пункті головного управління Фонду в області консультаційну підтримку отримали 3945 громадян.

 

 З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним  в управліннях Фонду області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористалось 23330 осіб, що на 25 % більше ніж за відповідний період минулого року (18714).

 

За січень – червень 2018 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 190 громадян, на виїзних прийомах в області було прийнято 31 особу.

 

Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено 84 виїзних прийома, на яких 275 громадян отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.

 

Продовжується надання електронних послуг через веб-портал  Пенсійного фонду України. Станом на 1 липня 2018 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 43432 користувача.

 

ЗВІТ

про стан організації роботи зі зверненнями громадян

в Головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду в області

за підсумками І кварталу 2018 року

 

Протягом І кварталу 2018 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 4779 звернень громадян, що на 32 % більше ніж за І квартал  2017 року (3625 звернень), у тому числі: письмових – 2322 (за аналогічний період 2017 року – 1450), з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 566 (за І квартал 2017 року – 311) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та об’єднаних управлінь) – 1891 (1864 – за аналогічний період минулого року).

 

Крім цього, Головним управлінням розглянуто 84 електронних звернень громадян, які надійшли на веб-сайт, 12 електронних звернень, що надійшли з Запорізького обласного Контактного центру та 133 звернення з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Абсолютна більшість письмових звернень індивідуальні, колективних 2, що становить 0,01 % від загальної кількості.

 

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо підвищення розміру пенсії – 24 % від загальної кількості звернень, роз’яснення чинного законодавства – 23 %, призначення та перерахунку пенсії – 21 % , визначення права на пенсію – 8 %, отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 7 %, виконання рішення суду – 4 %, тощо.

 

Вдвічі (із 112 до 231) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до управлінь Фонду в області від вищих органів влади. З Пенсійного фонду України головним управлінням отримано 129 звернень (56 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади), з Міністерства соціальної політики України – 67 (29 %), з обласної державної адміністрації – 13 (6 %).

 

В установлені законом терміни розглянуто 3 звернення від народних депутатів України та 1 від депутата місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.

 

Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.

 

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, впроваджені та функціонують зали обслуговування громадян та обладнані кабінети. Протягом  І кварталу 2018 року в них надано 126622 консультації, послуги та роз’яснення, що на 18 % більше ніж за відповідний період минулого року (106984). З них в Інформаційно-консультаційному пункті Головного управління Фонду в області консультаційну підтримку отримали 1772 громадянина.

 

З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним  в управліннях Фонду області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористалось 11845 осіб, що на 36 % більше ніж за відповідний період минулого року (8739).

 

За січень – березень 2018 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 99 громадян, на виїзних прийомах в області було прийнято 8 осіб.

 

Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено 39 виїзних прийомів, на яких 136 громадян отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.

 

Продовжується надання електронних послуг через веб-портал Пенсійного фонду України. Станом на 1 квітня 2018 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 32676 користувачів.

background Layer 1