Пропустити навігацію

«Гарячі» телефонні лінії з пенсійних питань для мешканців Мелітопольщини

Спеціалісти Мелітопольського об’єднаного управління Пенсійного фонду в області активно популяризують новації у пенсійній сфері, спілкуються в режимі онлайн з мешканцями районів, які обслуговуються управлінням, з використанням «гарячої» телефонної лінії.

В черговий раз в офісі місцевої газети «Мелітопольські відомості» 14 березня відповідала на питання читачів начальник управління Світлана Христова. Заступник начальника управління Наталя  Гребенчук в цей час спілкувалась з мелітопольцями за телефоном районної газети «Новий день».

Керівник Веселівського структурного підрозділу управління Тимофій Михайлов роз’яснював проблемні питання пенсіонерам Веселівщини.

Мешканці Мелітопольщини також мали змогу поставити питання начальнику управління у вечірньому ефірі програми «Вісті» «Про головне» на телевізійному каналі комунального підприємства «ТРК Мелітополь».

 За день «гарячого» спілкування  відповіді на питання, що стосувались результатів перерахунків пенсій у січні та березні поточного року, одноразових виплат пенсіонерам, порядку видачі монетизованих субсидій отримали понад 50 осіб. Інформування про новації у пенсійному забезпеченні триває.

1u 1024x768 - «Гарячі» телефонні лінії з пенсійних питань для мешканців Мелітопольщини 2u 768x1024 - «Гарячі» телефонні лінії з пенсійних питань для мешканців Мелітопольщини viber image 2019 03 15 09.25.25 768x1024 - «Гарячі» телефонні лінії з пенсійних питань для мешканців Мелітопольщини

background Layer 1