Пропустити навігацію

Звіти про публічну інформацію (протягом І кварталу, І півріччя, 9 місяців, 2019 року)

Звіт про публічну інформацію 

за 2019 рік

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом 2019 року опрацьовано 461 запит на публічну інформацію (з них 118 – Головним управлінням, 343 – відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), що майже на 34 % менше ніж за відповідний період минулого року (618).

Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом 2019 року,  452 запити розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів), 8 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 1, усі запити опрацьовані.

Більшу кількість запитів (270 або 58,6 %) отримано на особистих прийомах,  поштою надійшло – 126 запитів або 27,3 %,  електронною поштою –  65 запитів або 14,0 % від загальної кількості.

Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 96,0 % (443 запитів), юридичних осіб – 3,0 % (14 запитів), від представників засобів масової інформації – 3 інформаційні запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 запит.

Найбільша кількість запитів надійшла до Головного управління Пенсійного фонду в області (118),  Енергодарського (76), Токмацького (57), Бердянського (43), Приморського (39), Великобілозерського (35),  Вознесенівського (20), Хортицького (19), Чернігівського (13) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (387 запитів або 83,9 % їх загальної кількості).

 Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України      «Про доступ до публічної інформації» строки.

 

за 9 місяців 2019 року

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом 9 місяців 2019 року опрацьовано 329 запитів на публічну інформацію (з них 84 – Головним управлінням, 245 – відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), що майже на 33,3 % менше ніж за відповідний період минулого року (493).

Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом 9 місяців 2019 року, 320 запитів розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів), 7 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 1, на стадії опрацювання знаходиться 1 запит.

Більшу кількість запитів (177 або 53,8 %) отримано на особистих прийомах,  поштою надійшло – 105 запитів або 32 %,  електронною поштою – 47 запитів або 14,2 % від загальної кількості.

Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 94,8 %  (312 запитів), юридичних осіб – 3,9 % (13 запитів), від представників засобів масової інформації – 3 інформаційні запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 запит.

Найбільша кількість запитів надійшла до Головного управління Пенсійного фонду в області (84),  Енергодарського (64), Токмацького (40), Бердянського (34), Хортицького (19), Вознесенівського (19), Приморського (19) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (286 запитів або 87 % їх загальної кількості).

 Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України  «Про доступ до публічної інформації» строки.

 

за І півріччя 2019 року

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом І півріччя 2019 року опрацьовано 182 запити на публічну інформацію (з них 51 – Головним управлінням, 131 – об’єднаними управліннями Фонду в області), що майже в 2 рази менше ніж за відповідний період минулого року (335).

Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом І півріччя 2019 року, 174 запити розглянуто в межах компетенції Головного та територіальних управлінь Пенсійного фонду в області, 4 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 1, на стадії опрацювання знаходиться 3 запити.

Більшу кількість запитів (97 або 53,3 %) отримано на особистих прийомах,  поштою надійшов – 51 запит або 28 %,  електронною поштою – 34 запити або 18 % від загальної кількості.

Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 93 %  (169 запитів), юридичних осіб – 5,5 % (10 запитів), від представників засобів масової інформації – 2 інформаційних запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 запит.

Найбільша кількість запитів надійшла до Головного управління Пенсійного фонду в області (51),  Токмацького (29), Правобережного (27), Енергодарського (26), Центрального (18), Приморського (10), об’єднаних управлінь Фонду.

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (167 запити або 92 % їх загальної кількості).

 Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України      «Про доступ до публічної інформації» строки.

 

за І квартал 2019 року

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» за  І квартал 2019 року опрацьовано 113 запитів на публічну інформацію (з них 31 – Головним управлінням, 82 – об’єднаними управліннями Фонду в області), що на 47 % менше ніж за відповідний період минулого року (214).

Серед загальної кількості запитів, отриманих за І квартал 2019 року, 109 запитів розглянуто в межах компетенції управлінь Пенсійного фонду  в області, відмовлено – 0, на стадії опрацювання знаходяться 3 запити.

Більшу кількість запитів (55 або 49 %) отримано на особистому прийомі, поштою отримано 31 запит або 27 %, електронною поштою – 27 запитів або 24 % від загальної кількості.

Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 90 %  (102 запити), юридичних осіб – 8 % (9 запитів), від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 запит, від представників засобів масової інформації – 1 інформаційний запит.

Найбільша кількість запитів надійшла до Головного управління Пенсійного фонду в області (31),  Правобережного (19), Токмацького (18), Енергодарського (16), Центрального (11) об’єднаних управлінь Фонду.

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (102 запитів або 90 % їх загальної кількості).

 Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.

background Layer 1