Пропустити навігацію

Якісне обслуговування громадян – головне завдання пенсійників Токмаччини

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області Світлана Жмурко 6 вересня провела зустріч з колективами Токмацького відділу обслуговування громадян (сервісного центру), відділу з питань призначення та перерахунку пенсій, відділу з питань виплати пенсій та виробничу нараду з  керівниками відокремлених структурних підрозділів.

Темою обговорення стало якісне надання пенсійних послуг громадянам з додержанням єдиних стандартів обслуговування, створення комфортних умов  їх прийому.

Керівник акцентувала увагу присутніх на активному залученні   пенсіонерів та застрахованих осіб до користування сучасними дистанційними сервісами Пенсійного фонду, що полегшує процес спілкування та скорочує терміни надання послуг. Також підкреслила, що актуальними питаннями залишаються наповнення бюджету Фонду та призначення пенсій в установлені законодавством терміни.

 

0 02 04 76ad3afadf165045c5f455307bd4145eeaad2e3ef20d6646e2a36310645c10f0 af328e7a 1024x576 - Якісне обслуговування громадян – головне завдання пенсійників Токмаччини

background Layer 1