Юристам Бердянська про новітні технології Пенсійного фонду
Фахівець Бердянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Вікторія Мотуз провела зустріч з юристами міського Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Присутні виявили зацікавленість щодо інформації про онлайн-сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду та порядку реєстрації в особистому кабінеті користувача. Особливу увагу було приділено запровадженню нового сервісу вебпорталу – призначення пенсії «в одне відвідування», оскільки значну частину клієнтів Центру складають громадяни передпенсійного та пенсійного віку.
Також юристи були поінформовані про переваги електронного пенсійного посвідчення нового зразку, порядок його отримання, можливості консультування за допомогою Skype-зв’язку, телефоном «гарячої» лінії. Надані презентаційні матеріали пенсійної тематики.