Пропустити навігацію

Електронна черга – корисна новація для підвищення продуктивності обслуговування громадян

З початку січня у тритині сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області реалізований черговий етап впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян – запрацювали електронні черги. Відвідувачі сервісних центрів Запоріжжя, Бердянська, Енергодара, Мелітополя поступово опановують сучасну технологію за допомогою працівників Фонду.

У складі нової системи – термінал для отримання талона відвідувачем та телеекран з інформацією щодо просування черги. Впровадження електронної черги має організувати розподілення клієнтів між працівниками центру за тематикою звернення та покращити ефективність їх роботи. Безумовно, переваги від новації отримують і пенсіонери, і працівники Фонду.

IMG 3 1024x768 - Електронна черга – корисна новація для підвищення продуктивності обслуговування громадян IMG 2 768x1024 - Електронна черга – корисна новація для підвищення продуктивності обслуговування громадянIMG 1 - Електронна черга – корисна новація для підвищення продуктивності обслуговування громадян

 

background Layer 1